Vs: Tapaninpäivän... On kiva, heitin joulupäivänä emännälle läpällä että lähdetäänkö joulumelonnalle.
Vs: Tapaninpäivän... Itse mietin, että pitäskö käydä sienessä, kanttarelleja ja suppiksia on vielä kuulemma metsissä, jopa uusia.. Kuva kiva.
Vs: Tapaninpäivän... Ei oikein kolahda, ei oikein pääkohdetta kuvassa. Lisäksi nuo liian tummat rakennukset molemmilla sivuilla tekevät kuvan raskaaksi. T Jukka
Vs: Tapaninpäivän... Mikäköhän purjehtimisessa/purjeveneissä on sellaista, ettei se voi olla pääkohde? Kohteita voi olla montakin, kuten tässä.. Tämä ei selvästikään ole maisemakuva, vaikka maisemalla on suuri merkitys kuvan kerronnalle. Kohteena voi nähdä myös itse tapahtuman, ei pääkohteen tarvitse olla konkreettinen objekti, ihan viesti riittää.
Vs: Tapaninpäivän... Tykkään, pääkohteet hienosti esillä, kuvan harmaus tekee oikeutta vallitsevalle säätilalle.
Vs: Tapaninpäivän... "Hyvässä kuvassa" taitaa piillä pienoinen paradoksi. Itse ihailin juurikin purjeveneiden hyvää suhdetta siihen lahteen ja kaupunkisilhuettiin. Ongelma syntyi sitten, kun halusi tietää onko ne Vikloja vai Lightningkeja? No, mä tyydyin siihen että ne on Vikloja, ei hyvää kuvaa kannata pilata, jotta tämmönen sivujuonne selviäisi.