Olin viikonloppuna melko myöhään illalla liikkeellä kaupungilla ja näin jotakin aivan hirveää. Nuorehko pariskunta (?) selvitteli välejään. Eihän tässä mitään, samanlaisia perhedraamoja näkee miltei joka ilta / yö jos kuljeskelee keskustassa. Järkyttäväksi asian teki se, että pariskunnan kauniinpi osapuoli paiskoi isännän järkkäriä pitkin katua milloin mihinkin suuntaan. Jäljistä päätellen 350 D;n (en ole aivan varma, mutta semmoiselta se näytti) kittilinssi oli ainakin entinen, enkä usko rungonkaan olleen uuden veroinen käsittelyn jäljiltä. Pisti miettimään mitä isäntä oli kuvannut, että kamera sai tuommoista kyytiä, vai oliko se vain paras tai helpoin tapa kostaa jokin muu vääryys?
jos se mies oli valokuvanarkki, ja typystä tuntui, että kamera on vienyt ykköspaikan miehen elämässä.. siksi se piti tuhota!
Milloinkohan ilmestyy tuonne myydään palstalle myyntiin uudenkarhea 350. Pari pikku kolhua muuten hyvä peli ;-)
En yhtään ihmettelisi ... miehet suhtautuvat kaikkiin teknisiin välineisiin kuin eläviin olentoihin. Kaava on sama aina autoista matkapuhelimiin saakka. Esimerkiksi veljeni on aktiivinen polkupyöräilijä ja säilyttää polkupyöräänsä parvekkeella varaston sijaan, koska "kotona sitä voi rauhassa hyväillä ja hiplata". Lyön vaikka mistä vetoa, että polkupyörä saa enemmän huomiota ja parempaa kohtelua kuin hänen avovaimonsa. Myös tietokoneet herättävät miehissä tunteita. Minä suhtaudan välistä tietokoneeseeni kuin elävään olento. Enkä ole poikkeus. Useita vuosia sitten luin artikkelin miten saksalaiset miehet ovat suhtautuneet tietokoneisiin. Tässäpä pari tulosta: - 1/3 miehistä kutsuu konettaan säännöllisesti hellittelynimellä - 1/5 miehistä on hyväillyt konettaan Tuskinpa valokuvaajat eroavat polkupyöräilijöistä tai tietokoneharrastajista tässä suhteessa ... kameraparka. Mikäli kyseessä olisi ollut Nikon, niin ainakin olisi päässyt taivaaseen
Hmm... Olen kyllä lyönyt ja potkinut konettani, mutta hellittelyjä se ei ole ansainnut. Tulee sitä monesti puhuteltuakin, mutta lähinnä vain kirosanoilla
Pitääkö tuo 1/2 sisällään molempien naapureiden vaimot vain vaan yhden? PS. Ja myönnän taas kerran epämiehekkään suhtautumiseni koneisiin. En ole koskaan hyväillyt tietokenetta enkä mielestäni kameroitakaan, vaikka niitä nyt tietty olen kosketellyt paljonkin eri syistä. Että ennemmin vaikka naapurin vaimoa...
Varmaan kannattaa unohtaa nyt jo ihan heti se naapurin vaimon hiplaaminen. Saattaa alkaa uus samanlainen ketju tähän, tapahtumapaikkana vaan Kotka ja henkilötkin selvillä. Sitäpaitsi vihlois varmaan pyllys asti lukee sen romurallin välinetappioita.
Heh minä olen sitten inha haaremin isäntä, kun hoitelen yli neljääkymmentä tietokonetta. Ja kovassa kurissa pidän niitä. Huonoa käytöstä ei suvaita ollenkaan, ja vanhemmiten saattaa ryppyilystä seurata sisälmyksien ulos repiminen Vai että kolmasosa miehistä kutsuisi tietokonetta hellittelynimellä... Minun kuulemani hellittelynimet ovat kyllä olleet roisin puoleisia kaikki
ettei olis ollu 20D Digicamera.net - Valokuvausfoorumi • katso viestiketjua - O:Rikkinäinen Canon EOS-runko
Nooo, älkääs nyt heitelkö digipölö.net linkkejä kun en pääse sinne lukemaan. Pistäkää suoraa quotea vaan
Lainattu DC.net sivuilta: (teemu poistaa, jos ei sovi "Ostan koristeeksi rikkinäisen Eos-rungon ja jonkun siihen sopivan huuhaa-obiskan. Tarjoa mitä vaan mallia. ps. hajonneista L-sarjan putkista saa mainioita kynttilänjalkoja. ;-) p. 050 553 4439 e-mail: mandrakeroot@jippii.fi" Ja vastaus: "Löytyisi yksi 20D runko ja 17-40 L ja 85 f 1.8 ja ex420. Kaikki paskana Mitäs tarjoat? Jos jotain kiinnostaa niin laitapa viestii: jukkisvilmi(at)luukku.com"
AC-foton hinnoilla: 20D + 17-40L = 1975e 85/1.8 = 369e 420EX = 199e Eli 2543e josta tosin salamasta sai sen 50e takaisin canonin cashbackistä, jee. Ehdotan minuutin hiljaista hetkeä..
Ei kyllä oikein näyttänyt kakskybäseltä, tosin katselin hieman kauempaa. Ulkoista salamaa siinä ei ainakaan ollut kiinni. Jos kyse on samasta hemmosta niin sääliksi käy, kyllä tää on jo hiljaisen hetken arvoinen.. En kyllä vieläkään mikä idea likalla oli sitä kameraa paiskoa, eihän se kameraparka mitään varmaan ollut tehnyt, ukkohan ne kuvat ottaa tai kameraansa hipelöi enemmän kuin emäntää.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että toi ulkoisen salaman tyvi napsahtaa poikki kohtalaisen pienellä voimalla.