Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Fan Club -avatarit

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana sahe69, 23 Tammikuu 2010.

1. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    *nips*

Ihan hyvä pointti Frank

edit: otsikko

2. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38
    Vs: Fun Club -avatarit

Ton avatarin vois kyllä vaihtaa, ihan jo sillä perusteella että siinä taitaa olla käytetty valokuvaa johon ei ole oikeuksia. Näissä on yleensä ollut tiukka linja (ja olen itsekin saanut yhteydenoton erään sarjakuvahahmon, kylläkin luvallisesta käyttämisestä).

Muutenkin olis ihan hyvä olla menemättä henkilökohtaisuuksiin. Aina ei muiden tyyli miellytä, mutta ei se anna oikeutta mihinkään vainoihin.

3. Vs: Fun Club -avatarit

Mä en tiedä kenellä siihen on oikeuksia. Näin sen jalakasella ja kysyin miten siihen voi liittyä tuohon fan clubiin. Sano että senkun kopioi kuvan.

Ja minä laitoin tuon tuohon ihan fanittamis mielessä, oikeasti.
    Mun mielestä mvuoren kommentit on foorumin parhaat. Niissä on asiaa, ajatuksia, sisältöä, oivalluksia. Jos se nähdään kettuiluna, niin otan sen heti pois. Sehän ei ollut tarkoitus.

4. Vs: Fun Club -avatarit

Jotenkin mulla on fiilis, että olen mokannut pahan kerran.
    Jos tosiaan on näin, niin pyydän mvuorelta anteeksi syvästi.
    Olen tosissani.

terv
    Pekka

5. Vs: Fun Club -avatarit

Voiskohan tän off-topic asian siirtää omaksi ketjuksi?

Jos joku vaikka sanoisi jotain tuosta alkuperäispostauksesta. Tai eihän siinä toisaalta kysytty mitään, että sinänsä ihan sama.

6. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Valitettavasti hieman kämmäsin aihetta jakaessani ja onnistuin jostain syystä hävittämään mvuoren viestin. Tarkoitus oli siirtää se väliaikaisesti toiseen paikkaan liittääkseni se tähän ketjuun (kun jäi vielä alkuperäiseen ketjuun). Ehkäpä tässä pitäisi vielä ulkopuolisille mainita, että hommassa oli siis kyse mvuoren kuvaa käyttäneestä avatarista, jossa luki mvuori fan club.

Viesti kuului näin:
    [QUOTE>
    Hienoa! On kiehtovaa, että edelleen teet käytät tuota avatar-kuvaa.

Sinun kannattaisi ensimmäisenä pyrkiä eroon niistä "täpinöistä" ja sen jälkeen pyrkiä saamaan asiasi kuntoon. Onnea sille tielle.[/quote][/QUOTE]

7. Vs: Fun Club -avatarit

hetkinen ai siinä luki fun club?!
    Mulla on ilmeisesti lukihäiriö.

8. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

En oo ihan varma...

9. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Kyllä siinä luki FAN CLUB.

Eikä kukaan voi olla niin yksinkertainen että luulisi sen olevan mikään oikea FAN CLUB.

Selkeästi oli kyse vittuilusta. Se, oliko se jonkun mielestä hauskaa pilaa, ivaa tai vittuilua, on sitten toinen juttu.

Itse koin sen ilkeämielisenä ja rumana kiusantekona. En pidä sellaisesta.

- Erska

10. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Sinun on (Global Moderaattorinakin) ihan helppo tarkastaa se vaikka "jalakasen" profiilista.

Kestää toimenpiteenä n. kolme sekuntia.

- E

11. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Totta. Muistan aiemmin tavanneeni että siinä lukis FUN. Jalakanenkin vois varmaan pistää avatarin vaihtoon.

12. Vs: Fun Club -avatarit

Voi *ttu. Minä ilmoittaudun niin yksinkertaiseksi.

13. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Haluaisin uskoa sinua mutten voi.

Epäuskottavaa jälkiselitystä.

Kärsit nyt vain aikasi helvetin tulessa, kundi ... miltä tuntuu liittyä uutena jäsenenä meidän "pahojen poikien kerhoon" ?

Tuhma, tuhma Lepus !

:D

14. jalakanen

jalakanen Well-Known Member

1 453
    210
    63

http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,38833.msg299090.html#msg299090

hulluksi saa haukkua?

Minäkin olen ihan vilpittömällä pohjalla fan clubini kanssa. Ihannoin suuresti tuollaista tyyliä jossa julkisen solvauksen jälkeen voi tyynesti poistua paikalta kohti uusia seikkailuja, rinta rottingilla, taakseen katsomatta.

Avattaren voinkin toki vaihtaa, hahmottelin äsken paremmin sopivan kuvan, Valitettavasti toteutuksessa voi mennä jonkin aikaa.

Olen pahoillani aiheuttamastani mielipahasta ja liun uumeniini imemään peukaloa.

15. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Ainakin suomalaisilla valokuvausnettifoorumeilla saa ihan vapaasti haukkua hulluksi. Se on -kokemukseni mukaan- ihan jees ja oolrait ja siitä on turhaa pahoittaa mieltänsä. Kuviteltuun (tässä tarkoitan ettei kommentoitavan henkilön ulkonäöstä ole aavistustakaan kommentoijalla) ulkonäköön liittyvä kommentointi onkin sitten suurin rikos mitä suomalaisissa valokuvausnettifoorumeissa voi tehdä (tästäkin on omaa kokemusta, kun kerran kovassa kännissä tulin kirjoittaneeni jotain, mitä en enää uskalla ikinä toiste kirjoittaa).
    Sellaisten kommenttien antaja tuomitaan kadotukseen banaaneineen ja ikuisesti katoamattomine banaaniuhkineen päivineen.
    Varokaa myös absurdin huumorin viljelyä - moni ei sitä ymmärrä, suuttuu iäksi ja: KOSTAA.

Lyhyesti :
    Älkää odottako mitään oikeudenmukaisuuksia - "netissä".

Heippis,
    - Erska

Ai niin : Unohdin kertoa että "olen ihan vilpittömällä pohjalla" jne. paskaa.

16. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113
    Vs: Fan Club -avatarit

Älkääkä, aikuiset miehet, teeskennelkö.

Jos olette törppöilleet, myöntäkää se ja jatkakaa matkaa, vaikka paukuttamalla piiskaa omaan perseeseenne.

On helvetin noloa katsoa suomalaisen miehen alennustilaa - yhtä vitun ruikutusta vaan, nykyisin, koko touhu.

Voi helevetti :D
    - Erska

Edit: Lisäsin yhden pilkun ja Erska -allekirjoituksen.

17. Vs: Fan Club -avatarit

Joo olen törppöillyt, luulin fanittaneeni mvuorta. Mutta samaa sakkia se on kun muutkin. Vittuilua eikä muuta. Mvuori vaan vittuili niin sofistikoituneesti, että minä en sinisilmäisyyttäni sitä heti tajunnut.

Hupaisinta tässä on, että vittuilin takaisin! Ja jälleen niin sofistikoituneesti, etten sitä heti tajunnut!

Tulipa hyvä fiilis, olen taas täpinöissäni!!

terveisin,
    Pekeboxi

18. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Ilmeisesti yrität viestiä että MVuori on nyt iso ja paha ja sinä olet vain vahingossa uhriksi joutunut - koko jupakkaa käsittämätön harmiton viattomuus.

Itse olen sitä mieltä että Arvon Vuori reagoi hämmästyttävän hitaasti yksinomaan pilkalliseen ja kaikin tavoin halveksuttavaan kiusaan. Unohtamatta luvatonta kuvamateriaalin levitystä. Kuva on mitä ilmeisimmin otettu luvatta Mvuoren kotisivuilta ja muokattu "hassuksi" fan club -logoksi.

Ja oli ainakin hetki sitten vieläkin näkyvissä täällä.

Olet osallistunut kiusantekoon - etkä voi paeta silmissäni osavastuuta.
    Sillä kiusaa se on pienikin kiusa.
    Ja kiusaaminen on väkivaltaa.
    - Est

19. Vs: Fan Club -avatarit

Tismalleen. Vaikka vieläkin luulen että mvuori ei ole läpensä paha, sillä hänen kirjoituksensa on hyvinkin (Sinun kirjoitusten ohella) syy siihen miksi tulee lueskeltua koko foorumia.

Terveisin,
    Pieni ja Hyvä Pekka.

20. motris

motris Well-Known Member

4 931
    787
    113

Marttyyri?
    Sellainen hame päälle, kermaa tukkaan tyyppi?