Sauvakävelijän poistuttua poliisin pahoinpitelypaikalta (syötti sakkolapun poliisille), poliisi julkaisi alla olevan tiedotteen. Mies on nyt täysin kateissa.
Mutta onko todellisia todisteita Sauvaäijän syyllisyydestä poliisin pahoinpitelyyn... Jospa pyöräkyttä olikin saanut sydänkohtauksen Mr. S:n saapuessa paikalle ja kuvassa koetettiin vain antaa elvytystä? Kyseessä liioiteltu ja ylimitoitettu ajojahti etsintäkuulutuksineen? ...Kunnes toisin todistetaan.
Musta tuntuu myös, että Sauvis on ajojahdin uhri. Legolandian valtaapitävät eivät pitäneet herran varsin estottomasta pankkineidin kosiskelusta.
Vai onko se gaylord niepin vaatteissa? Varastanut herran henkkarit ja kävelysauvatkin? Suuria kysymyksiä ja vielä suurempia arvoituksia? Mihin kaikki johtaa? Saako poliisi kiinni vai pelastaako "nieppi" maailman? Missä luuraa nätti flikka?
TÖRKEETÄ PANETTELUA !! Näättehän te jumankauta että se on nieppi...Kaverista on videokin Rautatieasemalta liu'un kera.
Tää o oikeusmurhaa! Ensinnäkin kun mä saavuin paikalle ni se kyttä oli jo noin Se oli kirjottanu itsemurhaviestin jossa kertoi lopettavansa kärsimyksensä koska hänen tyttärensä oli juuri mennyt naimisiin ja häät oli kuvannut innokas harrastelijakuvaaja juuri ostetulla uudella kameralla. Kuvaaja oli kuvannut häissä 4000 kuvaa ja lupasi tulla poliisin kotiin näyttämään kuvia poverpoint esityksenä. Poliisiraukalle oli tullut mieleen viimekesän tilaisuus jossa samainen harrastelijakuvaaja esitteli poverpointilla 8000 kuvaa poliisien sählyottelusta, tällöin pollarimme päätti että toiste en poverpointteja katso ja niinpä poliisimme nielaisi ensimmäisen vastaantulleen japanilaisturistin hopeakuulan ja tukehtui siihen! Niin että älkää mua syyttäsuotta jahdatko, antakaa mun veivaa vielä vähänaikaa kunnes mun pitää palauttaa nää lainasauvat takas Gaylordille!
Niin... minä muistan kuulleeni, että GF:kin kaikista puheistaan huolimatta omistaa kävelysauvat, niissä on jopa merkittynä vasen ja oikea jotta herra tietää kumpi sauva pannaan kumpaan käteen. Hmm.... Ehkä ne kalsaritkin löytyy...
Dramaattisia paljastuksia. ...ei ehkä kannattaisi näin foorumilla paljastaa mutta eti nyt sitten vaan ,p
Höpsis, enkä eti. Ettiköön ite. Riittää että mulla on kalsarit ;-), mä jopa näytin ne lauantaina epäilijöille.
Harmitti vähän, että olin lauantaina Hesassa, mutta työkeikka oli kaapelitehtaalla enkä päässyt tapaamiseen. Nyt harmittaa paljon.