Laitetaas ny tännekki, eli isäni ei jaksa tehdä omaa käyttäjää foorumille niin laitetaas nyt hänen galleriansa esiin. Omasta mielestäni jotkut näistä ovat todella hienoja. Mitä mieltä kuvista? Kaikki kuvat ovat otettu Canon G10, eli kalustor*nkkarit, hyviä kuvia voi ottaa myös pokkarilla. Ari Haaga
Vs: Faijan kuvat En ota kantaa kuvien sisältöön, sorry, ihmettelen syytä halveerata noin rumalla sanalla muita kuvaajia välineistön perusteella. Ei G10 ole mikään peruspokkari, joten ei tuollaisten kuvien ottaminen sinänsä mikään tekninen ihme ole. Tosin noin pienessä katselukoossa nyt välttäisi vaikka oman ikivanhan Ixus 300:ni tekninen taso.
Vs: Faijan kuvat Lause oli kohdistettu kuvaajille jotka luulevat että hyvä kuvat tulee 4000€ rungolla ja 4000€ objektiivillä. Tietysti hyvät vehkeet antaa paremmat mahdollisuudet. Tosin niin kuin mainitsit niin G10 ei ole mikään peruspokkari. Esim. eräs käyttäjä täällä jokunen aika sitten kirjoitti yhteen threadiin mihin itsekin olin kirjoittanut että "Adea vaan vituttaa kun hänellä ei ole kuin 450D".... Tällaisia henkilöitä tarkoitin Pyydän anteeksi jos lausahdukseni aiheutti sinulle pahan mielen.
Vs: Faijan kuvat Minun mielestäni Canon G10 on juuri ja täsmällisesti ilmaistuna peruspokkari - ei enempää eikä vähempää. Edit : Kameroiden merkkien ja mallien mainitseminen kuvien yhteydessä on taasen -omasta mielestäni- naurettavaa ja turhamaista (joitakin poikkeustapauksia lukuunottamatta). Mutta en pahastu siitäkään - jos joku niin tekee. - E
Vs: Faijan kuvat Anteeksipyyntö hyväksytty ;-), tosin ei tuo minun mieltäni varsinaisesti pahoittanut, hämmästytti vain - ottamatta kantaa siihen lukisitko minut (kuvaus)kalustoni perusteella tuohon mainitsemaasi kategoriaan tai et.