Jaahas, jokohan sitten riittää tältä keväältä kuvien esitykset.. Tunnettu henkilö tietyissä piireissä, mukava mimmi ja ekaa kertaa kuvasin ko. henkilöä. Setti on samaa, missä tuo kissakuvakin oli, eli aika spontaania kuvausta hivenen vain ohjaamalla. Tavoite oli näyttää tietylle porukalle, minkälaista toimintaa se 'studiokuvaaminen' itseasiassa on.
Vs: F Onko se semmoista, että voitko työntää sen tuuttis johonki toiseen suuntaan, kun mä otan just housuja pois?
Vs: F Harmi... toisaalta, eipä mulla ole studiotakaan. Tossa vaan noi pikkuhousut korostuu niin, että eihän nyt kukaan haluaisi ajatella, että kuvaaja niitä tarkoituksella kaivaa esiin.
Vs: F ;D ;D ;D Ei ne oo pikkuhousut, vaan tuon housun vyötärö-osa. Jonnin sorttiset sport-stretch-salipökät on kyseessä
Vs: F eli housun kaulus on virallinen nimi. Mua häiritsee kun et Tipe sanonut tuolle että sen hiukset on vähän huonosti tuosta vasemmalta... nyt hiukset näyttää huonolta. Ilme on hyvä ja kroppakin timantis kunnos, että ei valittamista mallissa mitenkään kuitenkaan. Laajiksella se tipe näyttää kuinka muotokuvia otetaan studios. varo pahaa ristivarjoa uskoton.
Vs: F Hehhee.... EXIF kertoo jotain aivan muuta: 80mm oli polttoväli ;D On se vaan kumma kapistus tuo FF : Usko on heikkojen asia ja jääräpäisyys+hitaus tällainen härmäläis-hämäläinen olemus 8) <SIZE size="80"]Loppupelissä tää on kuvattu ko. henkilön olohuoneessa ja matka malliin on ollut 'ruhtinaalliset' matkat käyttää polttoväliä ja valoja (eli ei paljon 4-5m enempää tilaa nurkasta nurkkaan). Ongelmallista, mutta liikkuvan 'studiovarustuksen' omaavan kuvaajan on yritettävä pärjätä siinä tilassa mikä on käytettävissä.</SIZE>
Vs: F Vaikkei mallia saakaan arvostella, niin on pakko sanoa että näyttää erittäin hyvältä Ja kuvahan on mainio, lisää tällaisia!