Kuva&kamera messuilla Olympuksen Workshopissa. Olipa kuvaaminen helppoa kun oli osaava malli (Emilia Seppänen). Se pienikin ohjaus mitä meikäntasoinen aloittelja hallitsee, tapahtui justiin eikä tarvinnut paljon hakea. Valot ei oo kovinkaan mun propseja mitä nyt vähän jouduin pyytämään mallia siirtymään valoissa. Vasemmalla joku 180 stipboxi taustalle ja päävalona beautydish oik yläviistosta diffuusorikankaalla. Käsittelystä saa sitten palautetta, siinä mulla olis opittavaa. Se on duunattu vielä mun vanhalla puuceekoneella josta hyytyi muisti moneen otteeseen. Kamerana Om-D E-M1 ja tais olla 12-40 f/2.8 objektiivina.
Vs: Hups! Käsittelystä. Vasemman käden olet ainakin ruhjonut fotarilla pahemman kerran, hups. Muutoinkin iho on täynnä oudon väristä läikkää ja smudgea.
Vs: Hups! Tuolle kädelle olis joo voinut tehdä jotain. Itseasiassa sille ei ole tehty mitään eikä muutoinkaan sivellintyökaluja esim smudgea ole käytetty missään, ainoastaan silmän alusissa hyvin kevyttä pehmennystä. Tuossa klippi suoraan kameran RAW.tiedostosta. Korostunut kun korjattu valkotasapainoa ja valotusta LR:ssa. Vinkit tervetulleita miten tuota saisi parhaiten fiksattua. Kerrotko myös missä kohdissa tuota "smudgea". Tässä uudella macilla näyttäis nyt vähän olevan liiaksi keltaista sävyä
Vs: Hups! Ok. Kai se sitten on vaan muhjaantunut kuvaa pienennettäessä/pakatessa. Klipistä näkee, että valaistus ei ole kovin otollinen käden kannalta. Käsitellyssä iho on tosi keltainen mun ruudulla ja siinä on oransseja läikkiä. Käsien iso valaistusero lisää kirjavuutta.