Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Musakuvat goes MV- The Cardigans

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana fangio, 21 Maaliskuu 2006.

Valaistus The Cardigansin keikalla oli todella hankala ja salamaa ei saanut käyttää. GF:n yllytyksestä/myötävaikutuksesta väänsiin osasta kuvia värit pois. Varsin outo laji mulle tämä värittömyys, joten palautetta saa antaa.

Tiedän, että galleria toimii huonosti, koska yksi kuvista on räikeän värillinen ja suurin osa värittömiä, mutta Musakuvat.com ei ole taidesivusto vaan musakuvasivusto ja siksi tarjolla on musakuvia.

The Cardigans - m u s a k u v a t . c o m

1. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 573
    6 546
    113
    5 & 6 olivat mun mielestä oikein hyviä, mv sopi niihin mainiosti.

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Bändi on kyllä hyvä, joskus tuli ostettua niiden levykin. Hmm-m, hiukan fiilis jää kuitenkin vajaaksi. Pari hyvän oloista kuvaa on mutta jotenkin niissä jää loppuun viilaus kuvakulman tai muuten vajaaksi. Kannattaa joskus miettiä saisiko tuolla hemmetinmoisella telellä otettua jotain muutakin yksityiskohtaa kuten kitaran soittoa läheltä. Mustavalkoisuus oli myös ihan jees vaihtelun tuomiseksi kuviin, siitä plussaa.

3. Tarkoitatko hemmetinmoisella telellä 17-40-laajista vai ultrapitkää 24-millistä?

Naamakuvat on 85-millisellä. Ei tullut mieleenkään edes yrittää mitään tämän pidemmällä putkella, koska valoa oli niin vähän ja salaman käyttö oli kiellettyä.
    Kiitos. Itse yllätyin positiivisesti, miten hylsykamasta tuli taidetta ilman värejä.

4. Olipas Nina yhtä ihana kuin aina ennenkin. Kakkonen ois ollu suorastaan loistava jos edes jommalta kummalta ois irronnuut hieman hymyä. Mustavalkosuus tuo tosiaan mukavaa vaihtelua. Sangen hyviä kuvia, ei valittamista.

Muuten fangio kun olet muutaman konsertin kuvannut niin mistä kannattaa tiedustella, että saako konsertissa kuvata? Oon menossa huhtikuun lopussa Helsinkiin katsomaan Santanaa ja ois mukava ottaa äijästä parit kuvat vielä kun se elossa on. Jotenkin vaan tuntuu että Hartwall areenalla saattaa olla vaikeaa kuvata mutta kerro jos löytyy kokemuksia...

5. tubbu

tubbu Member

69
    0
    6
    Mun mielestä kans 5 ja 6 parhaat, mutta myös muut hyviä. Hyvin mun mielestä toimii noi kuvat MV:nä.

6. maksy

maksy

145
    0
    0
    Hienoa settiä taasen. Näitä kyllä katselee aina mielellään kun etsimen takana on taitava kaveri. Mutta yksi asia häiritsee tuossa galleriassa, nyt ja aina. Pienellä näytöllä(läppärin ruutu) katsoessa kun joutuu skrollaamaan jotta kuvat näkee. Toki ymmärrän miksi siinä on hieman disklaimeria heti alkuun, mutta näkisin myös mielelläni jo itse topikissa yhden samplekuvan. Ei sen kummempia hiertämisiä siis, hyviä kuvia piste. :)