Vs: Äijä Varsin kiva katsekontakti katsojaan(jopa varsin tunkeutuva ilme sisimpään)(voitit muuten tuijotuskilpailun),mutta vaikka "kovuus ja rosoisuus" tuleekin kuvasta ilmi, silti haluaisin jotain kovempaa sävyä/contrastia kuvaan, muuten varsin passeli omakuvapönötelmä kuvauksellisesta kuvaajasta.
Vs: Äijä On kyllä taas perkeleellisen hieno omakuva. Täytyy oikein nostaa hattua, vielä kun arvaa kuinka vaativaa tuo on tarkennuksen kohdilleen osumisen osalta. Hieman tosin harmittaa tämän yksittäisen kuvan osalta että vasen karvakorva ei oo mahtunu mukaan kuvaan.
Vs: Äijä Kiitos Sami,oikeesti kehumatta, se on vaikeata.Olen keksinyt keinot vaikkakin hiukan koomiset ulkopuolisen silmissä, joka ei ole isolla formaatilla touhunnut.Nytkin oli pakko käyttää täyttä aukkoa ja aika oli 1 sek,sen voi vielä pönöttää jotenkin,ehkä 2 sek hätätapauksessa.Lisäksi lähikuva vie viimeisetkin syväterävyydet.
Vs: Äijä Seuraava haaste Kimolle, otappas itestäs "herkkä" kuva.. Äijämeininkiä on, mutta teeppä kuvasatsi.. Esim. Iloinen, surullinen, innostunut, vittuuntunut jne.. Tunteitahan monia.. Kuvaukselliset kasvot sinulla on ainakin., mutta perusilmettä voisi jalostaa eri tunnetiloihin.. Melkein toivoisi olevan kameran toisella puolella kuvvaamassa ja käskyttävän eri-ilmeitä nuamatauluun..
Vs: Äijä Hieno ajatus, mutta vaikka olen oikeasti ihan lempeähkö kaveri,mulla on "vittumainen" ilme jatkuvasti ,kokeillaan joskus jos saisi sellaisen.Ikävuodet rajoittaa jonkin verran asiaa.
Vs: Äijä Nyt on tosi hieno omakuva. Kaikki kohdallaan (melkein, lue alla oleva kommentti). Näissä tuo lyhyt terävyysalue tuo sitä voimaa. Valo todella upea. Ei kannata lähteä mihinkään pelleilyihin eri ilmeitten kanssa, siitä ei tule mitään muuta kuin paskaa. Muuten, jos pientä kritisoimista sallittaneen, niin ei ole rajaus isosta koostakaan kielletty. Häiritsee meikäläistä tuo oikealla oleva pään kaari korvaan asti, joka jättää ohuen vaalean rajan tuonne oikealle. Hieman pois, niin paranee. kapa p.s. Näyttää tuo 270 G-Glarionkin pelittävän.
Vs: Äijä Ei kyllä oo solvaus - lutunen on hyvä sana ja kuva on ... susta en tiedä kun en tunne... Ei oo solvattu -ei. Kateellisia kyllä ollaan - ainakin minä.