Vs: Etupihan omenankukkia ja väreissä. Joo ei kommentteja paljon tule. Jengi ei jaksa. Munkaan kuvaa kommentoida. Mutta mäpä tiedän miksi. Koska kuvat ei ole yleisen maun mukaan hääppöisiä, eikä porukka jaksa/tohdi/uskolla/viitsi/älyä/kehtaa antaa kritiikkiä! Siitä on eniten kyse. Joskus ei edes yleisen maun mukaan hyviä kuvia kommentoida. Mun mielestä harvemmin niin. On esitetty väittämiä, että kommenteissa on kivakivakommentaattoririnki-efeksti. En tiedä. Uskosin, että eniten on kyse siitä, että kuva ei ole (yleisen maun mukaan) kaksinen, eikä sitten porukka kirjota siihen flickr tyyliin, että Great! TFS. jnepäin. Ihan hyvä ettei kirjota. Mä ole muutaman kuvan tänne ladannut, eikä ole paljon tullut kommentteja. Mutta se, että ei tule kommentteja on myös helkkarin hyvä kommentti. Siitä tietää, että pitää kyetä ottamaan voimakkaampi kuva. Ja useimmiten tiedän kyllä itsekkin miksi kuva on huono. Sitten tästä kuvasta. Onko kuva mielestäsi kiinnostava? Onko se hyvin toteutettu? missä voisi parantaa? Varmasti keksii monta asiaa ihan itsekin. Porukka ei jaksa niitä tähän listata. Nyt kun ei tule kommentteja, niin siitä sitten voi itse ladata omat kommentit kuvaan. Voi vaikka kirjoittaa tähän, tai sitten pitää omana tietonaan. Ja yrittää tehdä mielenkiintoisempi tai parempi kuva ensi kerralla. Mä nyt sit kommentoin jotain juuri tähän kuvaan: - ei ole hirmu kiinnostava aihe henkilökohtaisesti. - Sommittelu ei ole kaksinen, kukat vaan röhnöttää ruudussa ja tausta on sekavaa. - Tausta on sekava. - Tausta on epätasapainossa. On tuota taivasta toisessa nurkassa ja jotain tummempaa toisessa. Onko se nyt huono asia? Enpähän tiedä. Mua vähän häiritsee. - Kaipaisin jotenkin raikkaampaa ja ilmavampaa tatsia tämmöseen omenakukkakuvaan. - Kuva on liian iso. Ei mahdu ruudulle. Ja kun selain skaalaa, niin se ei ole sitten laadullisesti ihan sama asia. Pitäisi yrittää tehdä se 800 pikselin kuva, eli nettiversio. En itsekkään tiedä miten semmonen tehdään hyvin. Mä vaan asetan lightroomissa 800 pikselin koon ja sitten sharpen for screen ja srgb. Ehkä pitäisi skaalata kuva photarissa ja terävöittää sitten? ystävällisin terveisin, Peksilli.
Vs: Etupihan omenankukkia ja väreissä. Lopultakin joku sanoi niin kuin asia on! Olen laittanut jonkun kuvan ihan ärsyttääksen katsojien kielen kantoja, mutta ilmeisesti porukka on väsynyt ottamaan kantaa? T: Ari Ja kiitos kommentista!
Vs: Etupihan omenankukkia ja väreissä. Kuva on kukkakuvaksi jotensakin loistoton ja harmaahko, rajaus ärsyn ylimpiä paria floveria leikkaava - ei sellaista ältsin riemastuttavaa "WOW" - shokkia aiheuta tää foto. Aim sori. In English : wow, tfs ... - E Edith : Thaiboy.