Vs: Etupäässä takapäätä - yleinen ketju Oho ... mä melkein säikähdin ... mut ne olikin vaan ... Hieno. - Erska
Vs: Etupäässä takapäätä - yleinen ketju Älä puhu ......, silakka. Sä olet söpö. Edit: Poistettu yks sana ... Edit2: Rohkeasti vaan kriitikonkin peppu tänne näytille !
Vs: Etupäässä takapäätä - yleinen ketju Est voi tulla vaikka livenä tsekkaamaan mun hanurin kun on ehtinyt jo hinttariksikin haukkua
Vs: Etupäässä takapäätä - yleinen ketju Ei kiitos. Olen umpihetero. Valitan, silakka :[ - Erska Edit: Ja se olisi kuitenkin ihan varmasti tosi tylsän lattea hanuri ...
Vs: Etupäässä takapäätä - yleinen ketju Juu, tuo oli hauska tilanne. Koira oli meren rannalla pitkästä aikaa, ja leikki ainakin vartin verran kalliolle nousevilla aalloilla. Koitti pysäyttää niitä tassulla, aika huonolla menestyksellä tosin. Mutta kiinnostavia ne olivat.
Vs: Etupäässä takapäätä - yleinen ketju Odottelinkin jo, että kuka "keksii" juuri tuon kommentin... No, jonkun täytyi uhrautua, ja nythän se on sanottu.
Vs: Etupäässä takapäätä - yleinen ketju Kun laittaa googleen hakusanaksi takapäätä, tulee linkkejä hevos- ja koiraketjuihin... Hmm, laajentaakohan tämä ketju kameralaukun rekisteröityjen käyttäjien määrää Kuvia kun ei muuten saa näkyviin... T Jukka
Vs: Etupäässä takapäätä - yleinen ketju Kevveesti helmat sen tuulessa heilahtel... vai miten se nyt menikään. Hilma kummiskin oli Savonmualta kaukaa. .
Vs: Etupäässä takapäätä - yleinen ketju Eiks sitä jokin sellainenkin lainalaisuus ollut, että helmat lyhenevät kansantalouden nousuvaiheessa? .
Vs: Etupäässä takapäätä - yleinen ketju Peloton valkoinen metsästäjä tunkeutuu läpitunkemattomaan viidakkoon.... .