Vs: Ettore Sävykäs ja tarkka kuva! Miehen ilme on melko tylsistynyt. Tupakka sopisi huulten väliin hyvin, vaikken tupakointia kannatakaan. Vähän liikaa sommiteltu keskelle ja takaa tuleva auto häiritsee hieman. Pari sekuntia myöhemmin olisi voinut olla paremmin, jos mies olisi pysynyt paikallaan. (P.S. Ensimmäisenä tuli mieleen, että Klonkkuhan se siinä!)
Vs: Ettore Tyylikkään näkönen kuva. Kontakti tuntuu kuvassa vaika katsekontakia ei varsinaisesti ole. Kivan lämmin iho suhteessa taustan siniseen. Syväterävyyskin aika nappiin ja mies toistuu hyvin taustasta. Näyttää tosin siltä, että Fotarilla taustaa hiukan kylmennetty ja pehmennetty. Siinä asiassa sinänsä mitään, mutta jos sen huomaa niin... Hiukan myös häiritsee nuo autonvalot, vievät huomiota ihan turhaan.
Vs: Ettore Mun makuun on liian terävä. Heppu näyttää taustan päälle liimatulta kiiltokuvalta. Luulen, että olis pehmeempänä parempi, mutta makuasioita nää vissiin.
Vs: Ettore Luulen, että liiallinen terävyysvaikulta liittyy juuri tuohon oletettuun taustan kylmentämiseen, jonka ansiosta lämpimän naaman ja kylmän taustan kontrasti on erityisen suuri ja kuva tuntuu kaiken muun lisäksi liian terävältä. Jos nimittäin kuvan muuttaa mustavalkoiseksi, terävyys tuntuu sopivalta, mutta pehmennetyn kuvan terävyys voisi tuntua liian heikolta.
Vs: Ettore Taustaa on jonkin verran tummennettu, mutta ei sävyjä muutettu. Naamaan osuu ikkunoiden kautta peilautuvat laskevan auringon viimeiset säteet, joten se tekee pärstästä lämpimämmän. Joskus sattuu saamaan terävänkin kuvan ja silloin ei malttaisi blurrata pääkohdetta. Tuota MV:n mv:tä en tullut kokeilleeksi.