Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Etsimen suurennin!

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Lepus, 19 Elokuu 2010.

    No, hommasin iibeistä (apexcam) tuollaisen TENPA 1.36x suurentimen eos 450d runkooni.
    Siinähän on aika pieni tuo kuva etsimessä.
    No ei ole enää!
    Suosittelen, jos jollakin muullakin oli pieni kuva. Nyt näyttää enemmän vanhan kinorungon etsimeltä. Hommasin siihen vielä leikkolasinkin muistaakseni focusingscreen.com:sta. Pitäisi vielä vähän säätää fokusta kohdalleen. Mutta siis yks pointti, että halpaankin runkoon saa säädyllisen etsimen kun vähän virittelee =)
    Maksoi 45 USD.
     
  1. jhalmu

    jhalmu Active Member

    8 551
    3
    38
    Vs: Etsimen suurennin!

    rispekt!
     
  2. Vs: Etsimen suurennin!

    Itse ostin Nikoniin Nikonin suurentimen ja se oli tosiaan enemmänkin säädyllinen kuin säällinen. Sain säädetyksi joko etsinkuvan tai etsintiedot tarkoiksi. En kumpaakin.
     
  3. Vs: Etsimen suurennin!

    Itse asiassa, nyt kun tuota käytin päivällä, huomasin, että ei ihan mahdu koko etsin kerralla näkyviin. )ää kulmista vähän pois, siis siten että kun koko kuva-ala näkyy, niin kaikki tiedot ei näy, Ehkä vähemmän suurentava 1.22x olisi ollut parempi.
    Mutta muuten on hiton hyvä.
     
  4. Vs: Etsimen suurennin!

    Joo, minulla on Olyssä tuolla 1,2x suurentava, ja siinä juuri ja juuri näkee koko etsimen ilman silmälaseja.
    Nyt kun alkaa ikänäkö vaivata enemmänkin, pian joutuu tuosta luopumaan koska silmälasien kanssa sillä ei pysty kuvaamaan.