Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nettigalleria

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mäkkäri, 26 Elokuu 2008.

1. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Vs: Nettigalleria

No oli jo aikakin! Varmaankin muutama sivustoteknillistä detaljia vois hioa, mutta kerrassaan tyylikäs kokonaisuus muutoin.
    Kotiasiat kunnossa ja vesi on kiva elementti? :>

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Kivannäköistä ja simppeliä, siitä pojot. Veden lisäks mehtäki on kivaa ;)

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mun mielestä ulkoasu on onnistunut, se on rauhallinen ja selkeä.
    T Jukka

4. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Sivusi ovat maltilla tehty. Yksi seikka minua hiukan häiri. Ja se seikka on se että kun klikkaa vaikka muotokuvia ja siellä jotakin kuvaa niin sitten tulee kaikki muotokuvat esille. Luulin että siellä on jokaisen kuvan takana eri kuvia.

5. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Sivut ovat ihan kivat! Etusivun kuvasta voisi todeta, että sinulla on selvästikin silmää hienoille kuville. Mulla on kutakuinkin identtinen ruutu niin diana kuin mv:näkin tuosta.:)

6. Vs: Nettigalleria

Kiitoksia kommenteista. Täytynee vielä hieroa noita sivuja ja saada vähän jotain lisääkin sinne. Mutta tämähän on ikuisuusprojektin ensimmäinen vaihe, joten aikaa on...

7. Anonymous

Anonymous Guest

Landscape sarjan melkein jokainen kuva on vinossa, huomauttaa horisonttipoliisi. Joissain on sitä kehystäkin, joten se saattaa olla perusteltua, mutta muuten näyttää kuin ns. perusteet eivät olisi hallussa. Jännästi vielä suuri valtaosa on painunut vasemmalta.

8. Vs: Nettigalleria

Syynä vinouksiin sekä reunan painumiseen löytyy siitä, että kun yrittää A4 tasolle tunkasta 24x30,5 paperin ja skannata sen, niin sitä ei parhaalla tahdollakaan saa suoraan => horisontti vinossa ja reunat välillä näkyvissä. Lisäksi kun paperi ei mahdu skanneriin kokonaan, nii reunat taipuu ylöspäin joten reunat on pehmeitä. Tuon pienempiä en pahemmin vedosta, joten ei ole helppoa skannailla noita.

Kuvankäsittely tietokoneella on mulle sen verran vierasta, etten ole ruvennut noita mulkkailemaan sen enempää... Tarttis varmaan suoristella noi jahka ensin opettelisin sen, ja joskus löytyis aikaa tehdä se...