Kunnon ilme. Hiukan tulee kyllä mieleen ettei kaveri ole aivan täysissä järjissään eli jonkin asteinen vammainen. Toivottavasti kukaan ei pahastu mielipiteestäni tai mahdollisesti kuvan henkilö. Öhöm, no kuitenkin kuvana varsin onnistunut. Pidin.
Älä suotta ala häpeilemään. Meillä täällä stadissa nahka kestää kyllä. Kuviahan kommentoidaan monella tapaa....ja hyvä niin
Niin...jäi mainitsematta se asiayhteys Gaylord:n päälläolleeseen paitaa... joka näkyy niepinkin kuvassa. Ei tässä senkummmpaa perseilyä ole... Iloinen mies terrellä
Gaylord Focker oikeesti kovasti anteeksi ei ollut tarkoitus mitenkään loukata. En tosiaankaan tiennyt että teillä on ollut miitti tai vastaava. Tuntuu tosi pahalta kun sanoin ajatukseni.
Hei Kohta yksi -Lopetetaan heti alkuun toi My Little Pony osasto. Kohta kaksi -En TO-DEL-LA-KAAN suuttunut kommentistasi. Itse kommentoin kuvia just niinkuin tuntuu ja silloin täytyy myös minunkin ottaa vastaan vaikka sitten vaan kuvassa olevana tyyppinä kommentit sellaisina kun ne tulee. Kohta kolme -LueSaagan kommentit Prrrkele kuvasta niin niillä leijuu taas pitkään. Ihan oikeesti kun kuvaa kastsoo niin kieltämättä omn "muikee otos"
Joo-o kuvaapa mä oon arvionut. Mut en halunnut että vahingossakaan tulisi sellainen väärinkäsitys että se olisi ollut henkilökohtaisuutta tai vataavaa. Mut asia sillä sipuli. "My Little Pony?" Ai onks sulla hevonen? Suloista, mulla on se koira. Hevosista mä en ymmärrä kaaheesti tosin. Varmaan ihan kiva sellainen pikku hevonen. Rapsutukset sille.
Simosin ote tekee oikeutta hra fockerin ilmeikkääseen itseilmaisuun. Aikaisemmat kommentit turkulaisuudesta olivat toki stereotypioiden lietsomista suuntaan ja toiseen. Minähän en niitä anteeksipyytele, se on se ensifiilis kuvasta mikä on tärkeintä, katsos.