Vs: 298 sekuntia iltaa Kun katseen suunta menee niin vahvasti ylöspäin, tämä ei jotenkin vastaa sitä fiilistä mikä noista massiivisista kivistä tulee... oisko vaakakuvana toiminut "jykevämmin"? Silti hyvä kuva.
Vs: 298 sekuntia iltaa Mukava kuva. Muutama kysymys herää mielessäni: Monenko aikaan kuvattu? Mikä aukko (ihmeen pitkä valotusaika?). Kalusto?
Vs: 298 sekuntia iltaa "Unable to extract some or all of the EXIF data, which may have been removed from the image file."
Vs: 298 sekuntia iltaa Voi voi, taas yksinkertaista vietiin... Kyllä JaakkoK muuten hämmästyy, kun niin on tullut kovasti palautetta kuvaan.
Vs: 298 sekuntia iltaa .. Tykkään kyllä kuvastakin. Tässä kai ei mitään teknisesti eriteltävää. Joko toimii tai ei.
Vs: 298 sekuntia iltaa Jukka poistettu kuvasta Ylläpidon päänvaivaksi vielä yksi sitaattioikeudella lainattu kuva
Vs: 298 sekuntia iltaa Onneksi olkoon alan ammattilaiselle, joka kuvittelee asian esittämisen kokonaisena olevan "sitaatti". Toisekseen, kuva on varastettu kyseiseen käyttöön. Kolmannekseen, kyseessä on "nettipiireissä" suhteellisen tunnettu henkilö, mikä tekee kuvan käytön laillisuuden kyseenalaiseksi muutaman lisäpykälän kautta. Siis sellaista etiikkaa, joka ei kuulu tälle saitille.
Vs: 298 sekuntia iltaa Kalustona toimi(i) paleleva kuvaaja ja wanha 5D manfrottolla "tuettuna", valonkerääjä sigman 12-24mm. Kuvaaja on virittänyt antiikkisen digitallentimensa pulppi tilaan ja sormellansa laukaisjaa painaa aika tarkalleen 298 sekuntia märällä tai muutenvain liukkaalla kivellä hankalasti seisten. Kolmas yrittämä oli, ilman laskutoimituksia ja alivalottuihan se edelleen. Ja aika pimeääkin oli jo (pelotti).. P.s. Exif näytti hyvin väärää kuvausaikaa tuossa kuvassa, oikea aika n. klo 22.00. Ja myönnetään: En vaan osaa.
Vs: 298 sekuntia iltaa Hyvä, Hyvä! En itsekään pitänyt tästä, joku s*****n ruma lärvi minun fineart" saasteen seassa?! p.s. Horizontti on muuten vinosza.
Vs: 298 sekuntia iltaa Näin vähän aavistelinkin. Utelin tuota asiaa, kun ihmetytti tuo 298 sekuntia. Itse kun olen rannoilla kuvaillut n. klo 21 nurkilla on ajat pyörineet 30s tuntumassa aukolla 22, iso 100. Kuva on edelleen hieno.
Vs: 298 sekuntia iltaa Itse kuvasta.... Hyvä tunnelmapala kaikessa sinisyydessään. Erityisesti arvostan horisontin jättämistä ehjäksi, kameran korkeus on ollut aika passeli, kivet eivät sivua horisonttia, joka minulle on riittävän suorassa ja suora. Oikeastaan näkisi mielellään vaakaversionkin, ei sen takia että se parempi olisi, vaan vain askarruttaa, miten sen tunnelma poikkeaisi tästä. Useimmiten merimaisemissa noin ahdas kaistale taivasta haittaa mieltä.
Vs: 298 sekuntia iltaa Siis kuvan EXIFhän näyttää, että kuva on otettu 4.9.2010 klo. 21:55:01. Kai se on ihan oikeen? Jos ei ole niin sulla on kameran kello väärässä.
Vs: 298 sekuntia iltaa Juu, näköjään kun tarkemmin katsoi. Eli ihan oikeinhan tuo on. Kiitoksia kaikille !