Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tyttö ja Nukke

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.Kimonen, 5 Tammikuu 2006.

Pieni tyttö nukke sylissään ikkunan vieressä.(Mistä muuten näen kuvan kokorajoitukset ym vaatimukset,olen uusi foorumissa)

1. En oo mikään fanaattinen lapsikuvien ystävä mut minusta tää on nätti, ajaton. Edustan ehkä vähemmistöö mut minusta softaus on kiva ja valokin. Olen nyt töissä rupunäytöllä, joten olen tod.näk. väärässä, mut minusta tuntuis et täs on hivenen liian pinkki sävy.

Jaa niin joo, tervetuloa.

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tuttu kuva, aukeasta tai sitten muualta. Kaunis ja herkkä valo joka luo kuvaan hienon fiiiliksen josta syntyy herkkyyttä vaikka kuinka muille jakaa. Sommittelu toimii. Tyttö ja nukke on hyvin kauniisti kuvaan saatu. Mukavaa kun tänne eksyy uusia kasvoja joten tervtuloa foorumille lämpimästi. :)

3. juice

juice

912
    0
    0
    Valo on nättiä mutta tämä on mun mielestä jo liian softi. No, menköön sitten näin lapsikuvassa :)

4. Anonymous

Anonymous Guest

Kiva kuva.
    Hieman häiritsee kasvojen oikea puolen valoisuus, se on vähän yli.
    Taustan blurraus on onnistunut aika hyvin.

Mutta ok tunnelmaa on.

5. Törkeästi ja ennen kaikkea rumasti palanut puhki tuo oikea puolisko naamasta, joten valaisussa olisi parantamisen varaa. (Mikäli tuo sitten tosiaan ei ole tarkoituksenakin polttaa puhki? Jos on, se ei toimi minusta.) Softaus on myös aika överi.