Vs: D3 & Araneva... Kiitos. Pitkään kyllä panttasin tätä kuvaa, mutta kun sattu toi tarkennuskin aika kohalleen ja kun tiedetään mikä se kuvaamisessa on tärkeintä, niin... ;D
Vs: D3 & Araneva... Suomalainen kameratyömies on yleensä (itsensä sivuun toivojana) tyytyväinen tällaiseen tulkintaan, mutta pääsääntöisesti kukaan muu ei. Potrettina kuva on omituinen - on päivänselvää, että Aranevan syvin olemus ei ole D3, eikä kamera ylipäätään. Ja taas kamerakuvana kuva ei kerro kohteestaan mitään. Yleisen elämänkokemusen perusteella otit sen toisenkin kuvan, joka ei siedä mennä roskakoriin.
Vs: D3 & Araneva... Kiitos kommentista. Kuva on juuri sellainen kuin sen tarkoitinkin olevan. Tarkoitus oli kuvata kameraa sitä korostaen, niin että taustalla näkyy myös kuvaaja epäselvänä ja kyllä omistajan ilmeestä näkee, että laitteissa ei ole mitään vikaa.
Vs: D3 & Araneva... Hyviä kuvia! D3 on monen "päiväuni". Itse tyydyn Nikon F6:een; hyvin se on käyttäjäänsä palvellut. ;D
Vs: D3 & Araneva... Itse tyydyn päiväuniin että tulisin hyvin "näkeväksi" kuvaajaksi.Kaikkihan tietää että nää hommat ei ole vehkeistä kiinni näin karkeasti sanottuna.
Vs: D3 & Araneva... Näin on. Paitsi jotainhan sitä pitää valotella että voi joskus muillekin näyttää :] ? (Kyllä mä haluasin tuollaisen Dee kolmosen. Olen kuvannut semmoisella hieman ja se on aivan hemmetin IHANA kamera. Pakko se on myöntää. Oma digi tuntui sen jälkeen aika ... noh, semmoselta ...) - Epsankeikka
Vs: D3 & Araneva... Saattaa hän -aivan lievässä- loivassa olla ? Tai sitten vain muuten kovin onnellisen ja iloisen näköinen mies. Sympaattisen kasvot (anteeksi mallin ulkonäköön ja herättämiin tunteisiin kajoaminen... törkeä minä !) ja mun mielestäni kivat kuvat muutenkin. - Erska Edit: Typo.
Vs: D3 & Araneva... En jaksa laiskuuttani selailla paljon perus D 3 kustantaa tänä päivänä?. Jospa alkaisi myydä tavaraa ! edit siis käytettynä.
Vs: D3 & Araneva... Mullakin on kaikkea kamerakamaa, mitä en ollenkaan, enkä ikinä, tarvii, hemmetin monet kaapit ja laukut täynnä. Mutta valitettavasti mä olen myös järjettömän laiska ja huono kauppamies. Jakelen joskus ilmaiseksi - kaikenlaista (olen vissiin aikas tyhmä) - koska se on helpompaa kuin myyminen. - Erska epäkapitalisti
Vs: D3 & Araneva... Jopas on vaatimaton persoonani aiheuttanut kommentointia, onneksi sentään myönteistä, kuvat ovat hyviä, mallista huolimatta vaikka mallia ei sais arvostella. Estille kiitokset, olen harvinaisen onnellinen ihminen, ei tarvitse edes salailla hankintoja rakkaalta vaimoltani Tässä vaiheessa on juotu vain kahvia, myöhemmin sitten taisi mennä pari punkkuakin ???