nyt tuli probleema.. tilailin hong kongista kyseisen lankalaukaisimen canonin 40d:hen, mutta en saa sitä toimimaan.. Härpäkkeeseen tulee virta ja kaikki toiminnot näyttää laukaisimen näytöltä pelaavan, mutta jostain syystä ei kamera reagoi pätkääkään laitteen kanssa.. onko jollain tullut vastaan sama ongelma?? ratkaisuna=?
Vs: YongNuo TC-C3 -lankalaukaisin canonille minulla on joku saman valmistajan langaton kaukolaukaisin ja 30D ja 40D ei toimi ellei kameraan ja kaukolaukaisimeen laita virtoja oikeassa järjestyksessä. kaukolaukaisin on toimivinaan mutta ilmeisesti kamera ei sitä tunnista ellei laukaisimeen laita ensin virtoja päälle sen ollessa kytkettynä kameraan ja vasta sitten kameraan virrat. näin ainakin minulla tieto meni kameralle asti ja suostui laukaisemaan kameran.
Vs: YongNuo TC-C3 -lankalaukaisin canonille Nostanpa vanhan ketjun kun samasta asiasta itsekin kyselisin. Eli hommasin dealextremestä tällaisen laukaisimen time lapse-kikkailuun, mutta laukaisin ei laukaise kameraani (Canon 5D). Esim time lapse toiminnon ollessa päällä kamera kyllä tarkentaa aina silloin kuin ajastimen mukaan pitäisikin, muttei kuitenkaa laukaise itse kuvan ottoa. Laitteessa olevalla manuaaliseslla nappulalla tarkennus ja kuvan otto kyllä toimii ihan normaalisti. Pitäisikö kamerasta laittaa joku tietty toiminto päälle tms? Kaikkea olen jo mielestäni kokeillut.