Tulipa ostettua! nyt on taas kiva run..kuvailla ja kuunnella välillä vähän musiikkia. hyvä peli tähän asti: iso, kirkas, tarkka näyttö. Nopea, vehkeen omasta kaiuttimesta pystyy hyvin kuuntelemaan musaa, paljon tilaa(40gb), selkeä, helppo käyttää Miinuksia tähän asti; nef-kuvia ei pysty zoomaamaan, neffiä ei voi näyttää diaslideinä, aika painava taskussa kannettavaksi/iso. mutta tyytyväinen olen vaikka 500 meni. Eipähän tarvi "kentällä" hermoilla, koska tila loppuu. saa kysellä enempi, jos kiinnostaa
Jaa vai sait sä nyt sen sitten hommattua Pitääkin tulla testailemaan tota joku päivä. Olisko viikonloppuna sopiva aika vaikka pienelle kuvaussessiolle?
juuuuu, taitaa mennä sunnuntaille, lauantaina niin paljon muuta krääsää; veneen laittoa, bändireenejä, ryyppäämistä =täynnä. joten sunnuntai jos sulle sopii, muutkin ovat tervetulleita, jos leppisa krapulakuvailu ja pienoinen välineiden kopeloiminen kiinnostaa!!!!!!
Sunnuntaita pitää katsoa, pitäis kai mennä yksiä heppahyppykisoja katsastamaan tonne artukaisiin. Mut ehkä sit illemmalla?
no niinno. ei se tässä konkurssissa paljon paina annoin kaikkea romua vaihdossa niin sain suht edullisesti. ja onneksi on niin V*tun hyvä palkka..
No miten sen nyt ottaa, voihan sitä ostaa 40gb:n edestä cf-korttejakin, mut ei soi musiikki, kortteja on jokapaikassa sen jälkeen ja kalliimpaakin se on..
Joops, no kortteina ei ainakaan kannata hankkia. Tosin kyllä puolet liian kallis meikän vinkkelistä. Tosin enpä ole moista härveliä nähnyt että mistäpä tuon tietää miten hyvä on? Tärkeintä on kuitenkin että on itselle hyvä.
Toimiva ja hyvä vehje. Suosittelen. Kuvausten jälkeen kortilta kuvat epsoniin ja kone asiakkaan kouraan ja fiiliksissä ollaan.
Harkitsin itsekin tuota Epsonin kuvapankkia, mutta hinta oli vain liiaan kallis ja muistikorttien hinnat tippuivat sopivasti. Laitteen ovh lienee noin 600 euroa. Tällä hinnalla ostaa ainakin 3x2Gt muistikortteja. Näille muistikorteille mahtuu minun kameralla (Nikon D1X) noin 2,500 kuvaa! Mikäli kyseessä on pitkä reissu, niin kortit voi käydä tarvittaessa polttamassa DVD:lle. Minun 3 akkuani eivät kestäisi kohtuullisellakaan kulutuksella yli 1,000 kuvaa, joten pullonkaula on siirtynyt muistikortilta akuille
Olen itse sen verran pelokas, että onko kuvat varmista ok ja säilyykö muistikortti ehjänä ja sen semmosta. Eli kun kuvaan eka ja heitän sitten ne tonne epsoniin niin sitten pidän kuvat vielä kortissa jos vaan riittää tila. Sitten on jo vähän varmistettu kuvien säilyvyys. Tossa Epsonissa on kyllä niin hyvä näyttö, että siitä oikeesti kehtaa näytellä kuvia. Oon vielä laittanut koneelle samat kuvat kun mun kuvapankissa ja kotisivuillani, elikkäs tarvittaessa tienpäällä voi näyttää potentiaalisille ostajille kuvia. Akkukin kestää mielestäni hyvin. Ei oo tullut kertaakaan eteen, että se olis päässyt loppumaan. Vielä jos laitteeseen sais videota sisään(siis live) niin se olis täyden kahden kympin vehje. gerbera, kiitos (oletan, että "tiukkaa" oli myönteistä palautetta)
Ainiin tulipas mieleen, että laite hieman hidastuu kun se alkaa täyttymään. Elikkäs jossain 30gigan kohdalla sen hitautumisen huomaa helpolla, mutta jos joskus jaksais tota tyhjennellä niin..... Harvemminhan 30gigaa tulee kuitenkaan kuvattua yhdellä reissulla.
X's Drive Pro VP300:n + 40GB:n levyn saa yhteensä hieman päälle 200 eurolla. Tuosta puuttuu vain näyttö, josta voi katsella kuvia.