Lisää näitä samoja vielä muutama. Edellisen satsin kommentteihin sen verran, että olen pmun kanssa samoilla linjoilla - en ole täysin onnistunut vangitsemaan sitä tunnelmaa, mikä tuossa Länsiväylän vieressä tuona sunnuntaina vallitsi. Ideoita ja versioita taltioitui kortille enemmänkin, mutta taidot ei riitä toteuttamaan sitä, mitä pää haluaisi. Paikalla oli kuitenkin liuta muitakin kuvaajia, joten toivottavasti saamme joltakin toiselta samasta aiheesta erilaisia versioita Hitusen enemmän nyt sitä toista puuta: http://i19.photobucket.com/albums/b156/anttisalon/Talvi 05-06/CRW_4764_small_web.jpg Lisää samalla idealla: http://i19.photobucket.com/albums/b156/anttisalon/Talvi 05-06/CRW_4782_small_web.jpg http://i19.photobucket.com/albums/b156/anttisalon/Talvi 05-06/CRW_4695_small_web.jpg http://i19.photobucket.com/albums/b156/anttisalon/Talvi 05-06/CRW_4752_small_web.jpg Tosta vikasta löytyy myös vaakakuvamallinen, mutta laitoin nyt tämän. Ylläpito edit: muutettu linkeiksi. Muilta palvelimilta linkitetyt kuvat: Kokorajoitus: max 150kB ja max 800 pikselin leveys & 650 pikselin korkeus
Hyvää alkutalven tunnelmaa edelleen. Jos korjattavaa kaipaat, lyö kakkoskuvassa taivaan sinen saturaatio yli kynnyksen...
Ei perkele, pakko kai tästä on muutettava sinne että saa kuvia. HELVETIN HIENOJA! Tosin ekassa ne kehykset syö kuvaa katseen suhteen mutta aivan mielettömän hienoja hetkiä siellä, siis hemmoteltu kuvaajaa kyllä.
Todella hienoja, mahtavat sävyt ja voimakas tunnelma. Nuo vesistölumikuvat olis kyllä nyt otettava ennen kun vedet jäätyy, se valkoinen tyhjä pinta kun on niin epäkuvauksellinen ja syö maisemakuvaa todella pahasti. Mullakin oli mahdollisuus mutta ajattelin odottaa iltahämärää ja kävikin niin, että sitten yht'äkkiä tulikin lämmintä , vetistä ja rumaa.
Niin naistahan nakee, etta on siina talvessakin postikorttia, josta voi nainkin nautiskella. Lisays: Ja erityisesti noista ensimaisen kuvan toisiinsa rakastuneista puista.
On kyllä ollut paikanpäällä mahtava tunnelma, jos se ei täysin välity näistä kuvista. Minusta nämä ovat upeita.
On kyllä hyvä sarja! Hyvin valitut kuvauspaikat kun olet saanut noita puita ja oksia etualalle syvyyttä ja tuomaan. Väritkin on pysynyt hyvin hallinnassa! Alimmassa on ehkä vähän liikaa tota harmahtavaa taivasta mutta eikös sulla siitä ollutkin vaakaversio..
tjaahh....hmmmm...just....mitäs näihin muuta voi sanoa kuin että...browniesi kenno kaipaa vahausta ja kiilloitusta, noi pari talon kokoista roskaa tuossa viimeisessä otoksentapaisessa pilaa harmillisesti ihan koko setin ! niin juu, photosopissa on poikettu näjemmä tulo- ynnä eritoten menomatkallakin, ja jälkihän on sitten tietysti sen mukaista.... voi voi..... älä nyt kuule pahastu jos ihan rehellisesti sanon, että juoksin sitä minäkin tuon ekan räntäsateen seassa canjoni tanassa jonkun tunnin myöskin ! eikä mitään, tulihan sieltä kuvia myös kotiintuomisiksi, mutta ei todellakaan YHTÄÄN NÄIN HIENOA......KLAP KLAP !!! hienosti nähty ja toteutettu..!..ja se roskienpiinaama...=)...vimppa kuvanto oli mun feivororiitti.. jostain kumman syystä...!
En tiedä mikä tunnelma tuossa Länsiväylän vieressä tuona sunnuntaina vallitsi, mutta hieno tunnelma on kyllä tallentunut.
Jups, "roskat" tuli poistettua vasta toisella kierroksella, enkä sitten vaihtanut tuonne nettiin sitä korjattua kuvaa - siksi tuossa vielä näkyvissä. Liat on linssissä. Tonne olisi pitänyt mennä siinä 9-10 aikoihin tallustelemaan. Silloin paistoi aurinko kirkkaalta taivaalta ja maisemat oli mahtavat. Itse kuitenkin myöhästyin, koska: a) Olin nauttinut liikaa punaviiniä ed. iltana b) Nukuin pommiin c) En ollut ajokunnossa ennen kuin 11:30 (toivottavasti olin silloin) d) En jaksanut kävellä n. 3-5 kilometriä mennäkseni ilman autoa (paikanpäällä kävelin varmaan 150 km) Sain kuulla parilta kuvaajalta, että olin missannut paljon, kun en tullut aikaisemmin. Ehkä vielä joskus tulevaisuudessakin aurinko paistaa, kun lumet on puissa; ja silloin meitä on n. 1500 hlöä ahtautuneena Hanasaareen Pistin noi kuvat tonne: antti_salonen | photo.net
Komeeta! Kateeksi käy! ;-) Kaksi ekaa on über-hienoja, kolmas ihan hieno ja neljäs vähän tavanomainen mutta silti kiva.