Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Raportoi joka tapauksessa, muutenhän tässä menee yöunet vanhoilta pieruilta ;D
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Menehän Kimmo tupakille ja kirjoita sen jälkeen tuo moittimaan ja osoittelemaan lainausmerkeissä
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Voisi miettiä mikä ero on sekoittamisella ja sekoittumisella.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä En minä tupakkia enkä punkkua ole unohtanut, mutta taisit itse unohtaa lainausmerkkisi tai hymiösi:
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Jep, harvemmalle se purnukka kai mikään "shaker" on. Ymmärsin että tulemma tälle Helun ongelmalle oli että liikaa ainetta suhteessa purkin tilavuuteen, joka ei hänen agitoinneillaan sekoittunut tarpeeksi, tasaisesti -> "Bromide drag".
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Joo piru vie, Ilford on pettänyt ja lisäksi kuu on sekoittanut liemet. Ei ennen näin tapahtunut. Digiaika, digiaika. Vanhat hajut väistyköön uuden tietämyksen tieltä. Pieruista päästään.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Älä nyt sekoile, tapaus on täysin selvä. Liian vähän agitointia, johan se tuolla ensimmäisellä sivulla tuli ilmi.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Tosiaankin, ei tehdä nyt selvästä epäselvää. Pitäisi kai sheikata yliolan, ja läpi joka minuutin. You can feel it! Lanneliike on tärkeä myös.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Ennen "ja" -sanaa ei tule pilkkua, mutta riittävä agitointi on tasaisen negatiivin äiti -siitä oletettavasti olemme samaa mieltä.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Jumanklavit, juuri kun alkoi näkymään kehittymää, eikä vielä yhtään liikaa mustumaa.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Kieliopista ja kirjoittamisesta minulla olisi näköjään sinulle opetettavaa. Asia ei ole noin yksioikoinen kuin luulet. Mielelläni olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä. ed. Juuri tuossa, missä kohtaa viestisi laitoit, on tosiaan selkeä virhe pilkunkäytössä. Kiitän huomiosta. Kiitos. (ed tuu. En haluakaan opettaa kieliopista... kelasin toisenlaista tapausta jossa asiasta huomautettiin.)
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Voisit valottaa seuraavalle filmille ainakin yhden ruudun, jossa on tasaisesti valaistua valkoista seinää. Älä kuitenkaan tarkenna seinään. Tuollaisesta ruudusta olisi helpompi arvioida kehityksen tasaisuutta.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Älä nyt, juuri kun ollaan huumoriaspektien syvimmän olemuksen äärellä: päivänselvä ratkaisu on jo selvä kuin....(jokainen keksiköön itse) , mutta kehitystankin materiaalin molekyylitason koostumuksessa on pari tarkennettavaa epäkohtaa, johon ratkaisu on juuri sillänsä kahden sivun spekuloinnin jälkeen löytymässä. Pahoin pelkään, että tämä jää ratkaisemattomaksi, mikä on tietysti pettymys
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Kyllä se sen sivupyörteen on ottanut sieltä pohjan kautta ihan selvästi. Metallin molekyylisäteily osaltaan.. muistanette ottaa huomioon. Kaiken kaikkiaan harmeista pääsee kuten vanhaan viestiin linkkasin.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Aaargh, sivupyörre jäi huomioimatta -alokasmainen moka. Todentotta, tuossa on varmasti yksi iso syy epätasaiseen lopputulokseen. Sen hallitseminen vaatii tosiaan twist&shouttia ja hieman svingiä hiphopilla ryyditettynä.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Ihmeeliistä on mustavalkofilmin kehittämisen kiemurat, ainakin metallipurkissa metallikierukoilla. Tilannehan jäi siihen, että epäiltiin minun astian olevan liian täynnä kehitysnestettä, jotta agitointi onnistuisi kunnolla. Näin ei kuitenkaan asia ollut: Sain nimittäin eräältä foorumilaiselta (jolla on vastaava metallipurkki ja kierukat) vihjeen, että siihen menee nestettä 450 ml ja minähän olen siihen pannut 400 ml. Mittasin itsekkin ja totesin, että näin on. Filmit kyllä peittyivät tuolla 400ml:llakin. Tästä päättelin, että liian vähäinen agitointi ei voi olla kyseessä, koska agitoin jo normaalisuosituksia enemmän ja ilmatilaa purkissa on vähintäänkin riittävästi. Tästä innostuneena laitoin nyt kehitysnestettä 450 ml ja vähensin agitointia niin, että ensimmäisen puoli minuuttia rauhallista kääntelyä ja sitten yksi kääntely puolen minuutin välein. Oliko agitointi edelleen liian voimakasta, koska ongelma ei poistunut? Kopautan käännön jälkeen aika voimakkaasti purkkia pöytään ilmakuplien poistamiseksi, olisiko tällä merkitystä? Liitteenä kuva TMAX 400 ID-11 1:1 11 min, säädin valotuksen alakanttiin, että ongelma näkyy. Näyttäisi, että reityksen kohdalla on ylikehitystä, mistä ihmeestä tämä johtuu.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Olethan muistanut agitoida kiinnittäessä. Olen joskus unohtanut liikutella ja perforointien kohdalle on jäänyt tuollaisia jälkiä.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä En koko aikaa vaan suunnilleen samalla metodilla kuin kehittäesssä.
Vs: Epätasaisesti kehittynyt taivas mv-filmissä Tästä on haittaa ja se näkyy vain taivaskuvissa, esim. seuraavanlaisissa kuvissa siitä ei tiedä mitään (sama filmi)