Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

EOS 1D & Vista?

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana tomppa-one, 27 Huhtikuu 2008.

    Mikä ajuri pitää ladata, että saan 1D:n kuvat ladattua vista läppäriin firewiren kautta?

    Luin myös canonin sivuilta, että 1D:n käytössä on jotain hämärää vistassa, että kuvatiedot katoaa tai jottain?

    Kiitos kiitos!
     
  1. PKivireki

    PKivireki Active Member

    729
    31
    28
    Vs: EOS 1D & Vista?

    Haluatko ladata kuvasi käyttämällä Canonin ohjelmia vai jonkun muun valmistajan, kuten Adoben, ohjelmia?
    Käytätkö muistikortinlukijaa (suosittelen) vai luetko suoraan kamerasta?

    (Kamerasta lukeminen on Canonilla hanurista,  kaikkea jännää vaikeaa saattaa ilmaantua. Mulla Mac Powerbook -kannettavassani esim. seuraava kummallisuus: Canon DPP ei näytä kamerasta kuvia, paitsi Remote capturella juuri kuvatut. ?? Canon Utilities näyttää ja kun ne ladaa koneelle niin Canon DPP aukeaa ja voilá siellä näkyy kuvat. Mutta ne pitää ensin ladata koneelle..)

    Tuolta ajurit ja softat:

    http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ModelInfoAct&tabact=DownloadDetailTabAct&fcategoryid=314&modelid=7474

    Tuolta löytyvää DPPtä käyttääksesi Sinulla pitää olla muistaakseni validi 1D tahi 1DS sarjanumero jota tarjota. Kun ei kerran ollut asennellessa niin ohjelma semmoset että asentui mutta ei toiminut laisinkaan.
     
  2. Vs: EOS 1D & Vista?

    Kiitos ohjeista!

    Minulla ei siis ainakaan vielä ole kortinlukijaa, mutta voi olla että ostoksi menee:D
    Koitanpas nyt ensin ladata tuolta linkistäsi tuon utilitiesin ja DPP:n ja katsoa mitä tapahtuu?
     
  3. Vs: EOS 1D & Vista?

    prkl.. Pitäis olla se kameran mukana tullut CD vissiin et sais noi ohjelmat aukeen, nyt oon reisussa ja levy on kotona.