Ensisijaisesti pakettina, jos menisi niin hyvä. Runko: 10D Alle 20 000 lauottu, hyväkuntoinen ja täysin toimiva. Kaulahihna, ohjeet, 2 tarvikeakkua, laturi ja 2+2+1 gigan muistikortit mukaan. Ehkä jotain piuhojakin löytyy, jos semmoisia haluaa. Lasit: EF 85/1.8 USM käytettynä olen ostanut parisen vuotta sitten. Priimakunnossa kaikin puolin. Alkup. VVS ja alumiini VVS mukaan. EF 35/2 uutena olen ostanut v. 2006 syksyllä. Priimakunnossa myös kaikinpuolin. Metallinen tarvike VVS mukaan. EF 24/2.8 käytettynä olen ostanut ja moitteettomassa kunnossa tämäkin. Alkup. VVS mukaan. Kaikissa tulpat. Mukaan paketin ostajalle: -Heliopan 52mm monikalvopyöröpola, pieniä maalipuutoksia kehässä, toiminta ja lasi virheettömät. -Hoya 52mm pro1 pyöröpola lähes käyttämätön, virheetön. -Metallinen M42->EOS adapteri, ei mitään elektroniikkaa. -Alumiininen stepdownrengas 58mm(ulkokierre)->52mm(sisäkierre), pientä maalikulumaa. -Lowepro Nowa 1 AW kameralaukku, melko siisti, täysin ehjä. Todella mielelläni myisin pakettina, siispä edullisesti kelpo paketti. Objektiivit ei juuri uusille häpeä ja kaikki toimii moitteetta. HP: 800 € koko paketille Toimitus: Nouto, posti(ennakko) ja lähiseudulle voin tuodakin. Sijainti: Kuopio