Vs: Jalka palloa Harvoin näkee modernia taidevalokuvaa, jossa on pallourheilu aiheena. Tämä on "football photo to end all football photos". Täydellisen pysähtynyt pallo ja sitä kouristuneina seuraavat pysähtyneet jalat. Siis hieno kuva. Kuvassa olisi raaka-ainetta myös dynaamiseen kuvaan, sellaista voisi hakea liike-epäterävyyttä lisäämällä ja värejä säätämällä.
Vs: Jalka palloa Mvuorta vapaasti suomentaen: Monet pitäisivät kuvaa parempana, jos käytössä olisi ollut pidempi valotusaika ja suurempi aukko.
Vs: Jalka palloa En tiedä pitäisikö fangio itse, mutta minä en kyllä pitäisi. Tää on just hyvä. Loistava!
Vs: Jalka palloa Siis sommittelultaanhan tämä on mainio ja omalaatuisuudesta myös pinnoja, mutta jos tyyliä tai vauhtia ja pelifiilistä haettaisin, niin mun mielestä isompi aukko ja vähän liikettä.
Vs: Jalka palloa Minun mielestäni juuri pysähtyneisyyden tunne tekee tästä mielenkiintoisen. mikä on seuraava käänne? Kaikki neljä pelaajaa rivissä tavoittelemassa palloa, mutta mitä jos pallo lähtisi yhtäkkiä oletettua kulkusuuntaa vastaan. Mielestäni kuva antaa mielikuvitukselle mahdollisuuden jatkaa tarinaa. Hyvä kuva!
Vs: Jalka palloa Minäkin pidin kuvasta ja vallinasta pysäytyksen suhteen juuri näin.. Pallo olisi voinut olla skarpimpi, mutta nuo lähemmät jalat ehdottomasti skarpit kuten nyt, mutta ei liikettä enempää kuin tässä, tai pallokin olisi enemmän sutussa. Lähes varjottomuus pyrkii tekemään kuvasta aavistuksen verran surrealistisen. Tarkoitit Fangio varmaankin pienempää aukkoa ja hitaampaa, vaikka kirjoitit isompi aukko (isompi toki numerona, mutta aukko on pienempi)
Vs: Jalka palloa Kiitokset kommenteista ja kritiikistä. Kuvaajalle paras kiitos ja kannustin taitaa olla se että kuva herättää kiinostusta ja keskustelua.
Vs: Jalka palloa Tällä kertaa - yllättävää kyllä - kirjoitin juuri, mitä tarkoitin, vaikka puheessa ja kirjoituksessa noi aukot on paljon vaikeampia kuin toiminnassa. Eli isompi aukko ja selkeämpi kohde, mutta samalla pidempi valotusaika - toivottavasti ISO-arvoa voi pudottaa riittävästä - olisi ollut minulle mieleen. Mutta kuten jo sanoin, niin omassa erikoisuudessaan tässäkin on jujunsa.
Vs: Jalka palloa Kiva lukea noin asiallista kommentointia. Selkeitä parannusohjeita ja omia tuntemuksia. Kuvakin on kiva