Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pikku poseeraaja

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by jpp2, Jan 3, 2012.

1. jpp2

jpp2 Active Member

2,522
    2
    38
    eli kuvaajan juhlahetki.

2. Vs: Pikku poseeraaja

Kakkoskuva se ykköskuva. Sommitelma hollillaan (kädet+kasvot.)
    Muutenkin jees poks sävyt ja valot.

3. jpp2

jpp2 Active Member

2,522
    2
    38
    Vs: Pikku poseeraaja

tattista vaan itsekin pidän tuosta jälkimmäisestä, testailin sateenvarjoa ja tietysti kuvailin arkistoon..

4. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

Mukavaa settiä. Satenvarjo on kyllä helppo hyvä ja halpa lisä jos omistaa salaman entuudestaan. Ite alan pikkuhiljaa tulla sinuiksi niiden kanssa.

Tää on todella hyvä setti joten tää seuraava komentti on ehkä enemmän itselleni. Millä sais leuan kapean varjosuikaleen pois. Oisko heijastin siihen hyvä väline?

5. Jukka75

Jukka75 Active Member

3,168
    5
    38

Ihan mukavat kaks kuvaa, tosin muutamat miinukset.

Juke sanoikin tuosta leuan mustasta varjostumasta, itseä hieman häiritsee tarkennus myös että inko ihan kohdallaan?? Ekassa se tuntui olevan leuassa ja tokassa käsissä, harmi kun ei voi kirjoittaessa enää katsoa kuvia. Olisko siinä modella muuttamisen mahdollisuutta, niin että kun rupeaa viestiä kirjoittamaan että näkyisi edellisen tekstien lisäksi myös kuvat???

Isellä on myös tuo sateenvarjo ja siinä on myös mukavasti oppimista, pitäisi hommata jostain jokin toinen jalusta vaan.

6. Vs: Pikku poseeraaja

Jos yhdellä sontsalla(salamalla) vedetään, niin kyllä melkein pakollista varjopuolelle heijastin.(valkoinen tahi, riippuu tietenkin kuvaan haluttavasta fiiliksestä heijastimen sävy)
    Asettelu onkin taas aivan eriasia.

7. Pii

Pii

4,011
    0
    0

Nää on kivoja.... toka kivempi kuin eka.

Ekassa ei oo vikaa - se vaan vois olla mikä tahansa koulukuva. Toisessa vähän persoonaa pelissä.

8. jpp2

jpp2 Active Member

2,522
    2
    38

Kiitos kommenteista. Leuan viiva on korostunut kun olen kuvannut vähän yläviistosta.
    Onko se virhe vai tyylirikko?

Täytyy reenata lisää ja tosiaan kun sontsaa hankin niin sanoin tiskillä että seuraavana hankintalistalla sitten heijastinsetti.
    Näköjään se olisi pitänyt laittaa samaan kauppaan, mutta päätinkin vaihtaa vielä salamaa... voi voi tätä
    touhua. Onko vinkkejä miten heijastimen sijoittaisi sopivasti kun ei ole avustajaa?

Ekan tarkennus on näköjään ehkä vähän takana. On varmaan mennyt kun olen ensin tarkentanut ja sitten sommitellut.
    Tekniikka vaatii siinäkin hiomista, mutta onneksi Lidl karkit on halpoja ;-)

9. Jukka75

Jukka75 Active Member

3,168
    5
    38

Itse olen kameratarvikkeiden ostossä suosinut amazon.co.uk liikettä. Sieltä olen tilannut salamat, heijastimen ,varjon ja nyt viimeksi viikko sitten tuli salamaan se johto kameraan ettei tarvitse orjana käyttää.