Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Mutta kuva ei ole kovinkaan hääppönen. Kompositio on ihan karsea. En oikein tykkää ...
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D No ei sen ollu tarkotuskaan olla mikään huippukuva enkä ole käsitellyt tota mitenkään tiedän et pystyn huomattavasti parempaankin ja kuvan tarkotus olikin esittää sitä et vanha kymppi dee ei pahemmin kohise, kuuskymppisellä vastaava olis täynnä kohinaa. Mut enivei suhteessa paras kamera mitä mulla koskaan ollu on silti nelkyt dee.
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Joo, no tämä kohinasta tai sen puutteesta vouhotus on melkoista ajanhukkaa nykyään kun softat on niin hyviä. Testasin juuri pilkkahinnalla eilen ostettua 450D:tä (vuosi ilman digiä päättyi, nyyh) ja täydet ISOt kehiin vaan talvipimeällä. Mitä ei softalla saa nätiksi niin olkoon. Luminanssikohina jopa näyttää "lähes" filkan jäljeltä, niin kelpaa mulle, värikohina on toki rumaa.
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Lievästi materialistinen lähestymistapa visuaaliseen harrastukseen ? Itseäni ei juuri edes kiinnosta kuulla mitä laitteita sulla on. Katselisin mieluummin hyviä kuvia - enkä lukisi tylsiä laitebrassailuita (tai tossa tapauksessa pällejä vähättelyitä).
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Okei mut ei kohise häiritsevästi ja korostankin et testailin vaan kameran ominaisuuksia pimeäkuvauksessa ja totesin ne ihan suht hyviksi.
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Sun ei ole pakko vastata jos ei kiinnosta mut monella on useempia runkoja ja obiskoja ja salameja. No otin kavereista uutenavuotena kuvia ja ne on ihan hyviä mut tehtiin sopimus et en laita niitä mihkään et se siitä. Muistathan Est et olen alan yrittäjä niin mä puhun myös materiasta.
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Johonkin toiselle palstalle tollaset kohinatestit. Kaamee foto. Tsori - mun on pakko olla rehellinen (uuden vuoden lupaus).
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Digikuvaa ei saa kohinattomaksi softalla jos ei halua entistä muovisempaa jälkeä,Vai?
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D http://www.google.fi/search?q=salami&hl=fi&client=firefox-a&hs=2B8&rls=org.mozilla:fifficial&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wZcFT4SkPKqI4gSOwcCNCA&ved=0CD8QsAQ&biw=1280&bih=921
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D En sanois kaameeks sanoisin et se on hieman keskinkertaista alempana mut ei suinkaan kaamea,tokihan sääkin odotat et alan yrittäjäjänä jokainen kuva multa olis täydellinen mut kai sitä saa ihan rennon räpsynkin laitaa ei se niin vakavaa ole.
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D testailuksi ihan hyvä. oisit ottanu jalustalla ja vaikka iso 100 ja 30 sek. ois tullu hyvää jälkeä.
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Ei niitä säätimiä kannatakaan kääntää kokonaan kaakkoon. Muoviahan sieltä tulee kun tarpeeksi "säätää". Olen vain omakohtaisesti positiivisesti yllättynyt. Jatkan vielä: Lähinnä minua kummaksuttaa, ja taas sitten toisaalta ei kun markkinatalous tätä hommaa pyörittää, tämä meille opetettu kameroiden päivityskierre ja addiktio ominaisuuteen X ja toiminnallisuuteen Y: ensin megapikselit ja nyt kohina, mikähän seuraavaksi... Olen aika vakuuttunut siitä että valtaosa järkkäreistä, mitä on viimeisen vajaan kymmenen vuoden aikana tehty on "tarpeeksi hyviä" tavalliselle harrastajalle.
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Ei saa. Jos tuossa kadulla seisoisi ihminen kasvot meitä kohden, niin aikamoista laikkua olisi hänen naamansa sen jälken kun valotus on niiden alueella säädetty edes likimain järkeväksi. Siitä sitten vain kohinaa poistamaan... (Tämähän on tosi tumma kuva.)
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Totta vitus se on tumma kun on illalla otettu enkä hirveesti sitä säädelly.
Vs: Ensimmäisiä kuvia Canon EOS10D Onk tää sit muka hienompi? Lisäsin valotusta fotarilla siihen tuli heti kohinaa joten käänsi mustavalkoseksi.