Muutama saattais olla. Oon vasta ehtinyt koneelle kuvat siirtää.... Täytyy huomenissa katsoa josko ois jotain julkaisukelpoista vielä.
Ehkä ylhäältä sen verran rajaisi että jäisi tilaa yhtä paljon kuin alhaalla eli tuon korvan alapuolelta jolloin se jäisi pois kuvasta. Muuten todella laadukas ja onnistunut lapsista oleva kuva johon sopii hienosti mustavalkoisuus.
Tytöt on luontevasti kameran edessä, bestismeininki tulee hyvin esiin. Molemmat kuvat kivoja, mut eka nousee rauhallisemman taustansa puolesta esiin. Hyväs sarja, olis saanut olla enempikin.
Ei oo muuten kärtsänny posket, on sävyja mun näytöllä ainakin... Alemmassa kuvassa tumman tytön nenä ehkä? Mua ei ainakaan haittaa, ompahan valaistusta silmiin mitkä onkin tosi hyvin onnistunu.
Laitetaan vielä kuva mihin kuvaaminen loppui Tytöt päättivät alkaa harrastamaan sanojensa mukaan joogaa =P
Uskoisit nyt Nokku jo että se Saloran vanha 26tuumanen mustavalkotelkkari ei ole paras mahdollinen kuvien käsittelyyn... Kyllä Marulta taas vaan on tullu oivaa settiä esille. Ensimmäinen parasta antia tässä sarjassa.