Persoonallinen ja henkevä kuva. Vaikka en tunne häntä mitenkään, niin syntyy mielikuva, että hänet on onnistuttu kuvaamaan hänen ominaispiirteineen, historioineen.. Otsan rypyt erottuvat, kuin myös pisamat ja luomet, mutta positiivisesti. Syntyy mielikuva, että vaikeuksiakin on elämän aikana voitettu ja luonteessa on syvyyttä, ilme on puhutteleva omalla rauhallisella tavalla, pään kallistus kielii kuvaajan läsnäolosta, enemmän kuin mikään muu. Hyvä kuva, henkilökohtainen ja sävytkin minun mieleeni. ps. Kuinka hän itse on suhtautunut kuvaan, siinä kun ei esiinny "tosinainen, glamour tai uranainen" vaan oikea ihminen, ehkäpä myös äiti, perheen emäntä?
Hyvä potretti, mukavat sävyt. Valo ja varjo on muotoilevat, en oikein ymmärrää Jarin kommenttia. Malli on levollisen ja miettivän näköinen.
Liian sliipattuja muotokuvia onkin yleensä vähän liikaakin, joten hyvä näin. Luonteva ja aito potretti.
On se. Rauhallisuus on oikea sana kuvaamaan tätä. "Ei mitään suurta, vain kuva ihmisestä, voiko suurempaa olla." Arvatkaa kuka sanoi niin?
Nätti potretti. Maanläheinen, rauhallinen ja valo on erittäin hyvä mielestäni. Sommittelu toimii ja kädet on kuvassa luontevan oloisesti. Vesku
Eipä tästä ole valittamista. Onnistunut kuva. Jos ruvetaan pillkua viilaamaan, niin käsi on turhan vaalea ja sen asento on vähän outo. Kuvan vaaleimpana kohtan se vie liikaa huomiota.
Olen samaa mieltä sliippauksesta. Tämä on luonnollisen oloinen, hyvä kuva. Jos haluaa hiuksia halkoa, niin onhan se mv-kuvakin tosin pientä sliippaamista