Vs: Maalaismaisema Mikähän tässä kameralaukussa on? Kuvasta tulee pehmeä ja sävytön kun sen tänne laittaa. T Jukka
Vs: Maalaismaisema Mielenkiintoista olisi nähdä, millainen se lähetetty kuva on ? Pienihän toi esilläoleva kuva on ja runsaasti yksityiskohtia sisältävä. Mutta tummassa päässä näkyy kuitenkin sävyjä, vaikka tummaa onkin. Vaaleat taas puhki... kova kontrasti. Kokonaisuutena ok peltokuva.
Vs: Maalaismaisema Se alkuperäinen pehmeni postauksen jälkeen, ihan kuin olisi väärin tarkennettu ja sävyt latistuivat hemmetisti. Kun laitan saman tiedoston esim. photo.netiin ja tänne, niin täällä se latistuu jostain syystä paljon enemmän. Photonetissäkin hieman, mutta huomattavasti vähemmän. T Jukka
Vs: Maalaismaisema No tästä ei alkuperäistä ole, tallensin päälle, eikä tämä kuva ole siellä. Voin tehdä uuden, kunhan ehdin. T Jukka
Vs: Maalaismaisema Meinasin tää postattu kuva... onkse sulla tallella. Laita se mulle ja vertaan, ku kiinnostas kattoo miten se muuttuu ??
Vs: Maalaismaisema Onko tuolla mitään väliä tämän kuvan kohdalla? On hyvin erikoisesti rajattu, sinänsä mielenkiinottomasta näkymästä.
Vs: Maalaismaisema ^tos vasemmalla on sp... siis <EMAIL email="simos@kameralaukku.com"]simos@kameralaukku.com</EMAIL>
Vs: Maalaismaisema Higginsin kanssa samaa mieltä. Rytmiä on kuvassa. Valkoiset dinosauruksen munat maassa ja hienosti sattunut pilvimuodostelma ja vielä valon ja varjon vaihtelu maassa. Oikein hyvä.
Vs: Maalaismaisema Oikein tuttu näkymä täältä maakunnista,kovan kontrasti on aivan äärirajoilla.Mukava kuva maaseudun kauneudesta.
Vs: Maalaismaisema Hmm... kiitos kuvista Jukka. Aika samalta näyttää... ladattu kuva, selaimessa, ja wintoosassa katsottuna. Photariin versiot vierekkäin, ehkä jotain sävy / haaleus eroa, mut todella vaikea ton kokoisessa kuvassa sanoa.
Vs: Maalaismaisema Niin, en tiedä johtuisiko siitä, että mulla on 7 vuotta vanha selain? Photoshopissa ihan ok, mutta jotenkin tässä muuttuu mun näytöllä pehmoiseksi. No, ei se niin vakavaa T Jukka
Vs: Maalaismaisema Mulla firefox (mikä lie, uusin versio) macissa skaalaa kuvan liian suureksi ja näyttää pehmeältä. Kun valitsee kuvasta "view image", se näkyy oikean kokoisena ja on skarppi. Sama juttu kaikissa kuvissa tietenkin. Forumin softa ei toimi oikein tässä selaimessa. Safarissa muistaakseni toimii oikein. Kuva sinänsä, mukava maisema.