Vs: Koirapotretti Hyvä valaistus ja muutenkin onnistunut kuva symppiksestä koirasta. Hieman lisää tilaa kaipaisin kyllä koirulin ympärille. Meillä saa huomion kun sanoo "Juusto!"
Vs: Koirapotretti "Meillä saa huomion kun sanoo "Juusto!" " Kuten myös meillä! Onkohan rotupiirre? Tosin meillä myös engl. "cheese" menee yhtä hyvin. Kuvassa on terävä katse hyvin vangittu.
Vs: Koirapotretti Saishan tuossa olla vähän tilaa lisää. Tuli kasattua rojut vähän ahtaaseen paikkaan. Siihen vielä ohut taustakartonki kaveriksi ja vähän väärään kulmaan asettunut koira niin siinäpä sitä ollaan, pienen rivitaloasunnon riemuja.
Vs: Koirapotretti Joku koira tykkää kuvaamisesta ja katsoo helposti kameraan, joku toinen sitten taas ei. Oma koira kuuluu niihin, jotka katsovat napakasti kameraan aina pyydettäessä. Mikalla taitaa olla tilankäytön kannalta paljon parempi koira - mahtuu pienempään tilaan?
Vs: Koirapotretti Oikein hyvä Mikan koirakuva. Tosin ei varmaan haittaisi vaikka vähän väljemmin olisikin rajattu. Koiran kanssa on hyvä treenata ja testata kaikenlaista. Minun koira tosin joko liikkuu koko ajan tai sitten käy nukkumaan, paljoa ei ole välimuotoja ;-)
Vs: Koirapotretti Eikö saa herkuillakaan pysymään paikallaan? Juu, kyllä tämä tilankäytön kannalta kunkku tuon sun mallin voittaa, nää on tällasia jotain ehkä suomenpystykorvan kokosia, yleensä varmaan pienempiäkin, tämä on aika iso espanjanvesikoira.
Vs: Koirapotretti Minun koira on basset fave de bretagne. Sisällä se nukkuu - melkein aina. Ja kun ulkona ollaan, niin tekee omiaan huutelin sille mitä tahansa. Tai jos sattuu tottelemaan, niin tökkää kirsunsa etulinssiin. Metsästyskoirien tottelevaisuus kun on vähän mitä on. Menee vaisto aina edelle, eikä onnistu nämä valmistellut potretit vaikka salakuvia tietty olen ottanut. Toisaalta nämä kaikki tässä näkyneet koirat ovat siitä kivoja, että ovat helpompia valottaa kuin musta tai valkoinen. Etenkin musta on paha.
Vs: Koirapotretti Kivoja kuvia. Koirien luonne tuntuu tulevan mukavasti esiin - silmissä cat light ja kaikki.