Vs: Hodari Hodari on hotdog eli sämpylä ja kuuma makkara. Kuvan nimeä kannattaa vielä harkita. Toisella nimellä tää kuva vois olla vaikka hauska, tai sitten kuvapankki kuva. Pirkka hampurilainenkin on Burgeri.
Vs: Hodari No kerpele...en mä nähny....ku oikein tarkkaa tsiikaa niin joku dogihan siinä on. No nyt mä ymmärrän mitä hait takaa. No ei se koira kyl pahemmin näy. Nälisnäni en nähny makkaraa piremmälle.
Vs: Hodari En tajua tai kommentoi keskustelua, mutta hauska kuva - vielä kun olisi saanut pari senttiä vasemmalle lisää
Vs: Hodari Ei vaan Porvoossa joku koolla alkava oli tunnnistanut mun skidin (kuvista) raflas ja lähettänyt terveisiä.
Vs: Hodari Anteeksi nipotus, mutta Hot dog itse asiassa on se "nakki", joka tietysti useimmiten tarjoillaan sämpylän välissä. Hauska makkarakuva, koira tosin voisi olla selkeämpi.
Vs: Hodari Anteeksi, mutta olet täysin väärässä. Ruokalajien nimitykset riippuvat kunkin kulttuurin käsitejärjestelmästä. Suomessa "hodari" on vain ja ainoastaan sämpulä, jonka välissä on kypsennetty makkara. Makkara sellaisenaan on lajistaan ja kypsennystavasta riippuen myyntinimikkeeltään esim. "höyrymakkara", "grillimakkara" tai "nakki". Pelkkää makkaraa tai muulla tavalla tarjoiltua makkaraa ei koskaan osteta tai myydä "hodarina".