Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Ennen -> jälkeen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana ^Nanook^, 17 Huhtikuu 2005.

    Paraniko vai huononiko kuva teidän mielestä? Vähänhän toi on vielä keskeneräinen...

    Originelli
    [​IMG]


    Värkätty
    [​IMG]


    Mikä ois teidän mielestä paras työkalu tuollaiseen hommeliin? Tai mitenkä te toteuttaisitte tuon häkin läpi nakertamisen?
     
  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ai sinäkö aiot poistaa tuon häkin? Jaa enpä tiedä keinoa muuta kuin sen fyysisen purkamisen.. :/

    Itse olen etsinyt sellaisia kalterin ja oikein klassisen näköistä kalteria jutskaa. Tosin ei ole näkynyt joten yksi kuva idis on jäänyt tekemättä. :(

    Kuvasta, niin aika hullunkurisen näköinen tipu. :)
     
  2. AMA

    AMA

    115
    0
    0
    Käsitellyssä pistää liikaa silmää tuo verkon katkeaminen, sekä toki näkyvät jäljet verkon pyyhkimisestä. Muuten käsitelty on miellyttävämpi sekä rajaukseltaan että värimaailmaltaan.
     
  3. Eiköhän toi verkko ole tarkoitus hävittää kokonaan. Näkyyhän tuo homma selvästi, kun sitä kyylätää ja kun alkuperäinen on ensin ja työ vielä kesken, mutta uskoisin, että kuvasta tulee vielä oikein kelvollinen, kun vaan jaksat hieroa.
     
  4. Moi

    Jos toimin turhan oma-aloitteisesti linkittällä muokatun kuvan niin modet saa poistaa tai vihjaus riittää niin poistan linkin.


    [​IMG]

    Tuossa on käytetty ensin Patch toolia ja sen jälkeen Clone Stamp toolia paikkaamaan jälkiä.

    Sepe
     
  5. fr0z

    fr0z

    334
    0
    0
    Clone stamp toolilla itse hävittäisin koko verkon.. joka toisella hiiren klikkauksella alt-pohjassa, ja joka toisella ei ,)
     
  6. No nythän se on euro vapaa vai emuko toi oli.
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Hieno on kyllä seppo. Vielä kun tuosta saisi paistin kun maha alko kurisemaan. :p
     
  8. Jaa se olikin Seppo.
     
  9. Joo, minä itse. Jälkikäteen tuli mieleen, että pitäisi tehdä vaan reikä verkkoon ikään kuin tuo lintu, strutsi kaiketi, olisi sen tehnyt.

    Sepe
     
  10. Ei ole strutsi vaan maantiekiitäjä eli Nando. Olette varmaan joskus nähneet Kelju K Kojootin juoksemassa tuollaisen perässä :D
    Kylläpäs Seppo tekas pätevästi tuon... Patch tool ja clone stamp. Hmmm... tutkitaanpas :)