Vs: Englishman in New York Onko New Yorkkiin avattu Stockman?? Mitä kuvaan tulee niin on hieman sellainen perus pönötys.
Vs: Englishman in New York Juu, ei näyttänyt ihan Englishmanilta. Olet ilmeisesti vielä jälkikäsitellyt skannaamisen jälkeen, vai mistä nuo pienet "maksaläiskät" tummilla alueilla on tulleet?
Vs: Englishman in New York Otsikko pakotti avaamaan kuvat _heti_. Ei ole englantilainen, eikä olla New Yorkissa, mutta aika osuvasti oivallettu
Vs: Englishman in New York Hieman lämmintä harmaasävyä olen lisännyt, sekä terävöittänyt kuvaa. Jokunen roska poistettu. Ei muuta käsittelyä. Epsonin onnettomat negapitimet eivät millään pysty pitämään negaliuskaa suorana, tuloksena todella epäteräviä skannauksia. Jostain syystä negaliuskat olivat tällä kertaa harvinaisen paljon kippuralla (johtuukohan kylmästä ja kuivasta säästä?), joten lopetin skannaamisen tämän Jukkiksen kuvan jälkeen ja laitoin negaliuskat painon alle jos vaikka suoristuisivat jonkin verran. Palataan muihin kuviin muutaman päivän jälkeen. Kimo nappasi kuvan nimestä hyvin kiinni. Keskuskatukin löytyy Nykistä, Centre Street. Kuva otettu lokakuun lopussa kun Jukkis kävi katsomassa Polaroid-näyttelyäni Akateemisessa Kirjakaupassa.
Vs: Englishman in New York Trixin käppyryys skannattaessa on kyllä pahuksen ikävää. Jos siihen suoristamiseen jokin konsti olisi, niin hienoa..
Vs: Englishman in New York Sinnehän tuosta kuvauspaikasta ei ole kuin 200 m, jos on siinä kolmensepän aukion kupeessa.Sinne tuskin sai mennä ripottelemaan taulunsa "pienellä innokkuudella",oliko suolainen hinta? Kiva olisi ollut nähdä mutta kun asuu kaukana sivistyksestä ei pääse.Jukkis pääsi,en tiedä miten
Vs: Englishman in New York Oikein kiva ja tasapainoinen muotokuvaksi. Ainoa mitä tulee korjattavaa mieleen, että Keni olisi vähän voinut varpustaa kuvakulmaa ylemmäs. Alakantista kuvaten Jukkiksen sieraimet tuovat mieleen "aboriginaalien" komeat liesituulettimet ;P
Vs: Englishman in New York "En juo kahvia, otan mieluummin olutta. Pidän enemmän lörtsystä kuin lihapiirakasta. Ja kuulet sen murteestani, kun puhun. Olen savolainen stadissa."
Vs: Englishman in New York Kyllä ne stadilaisetkin meidän kyläkaupasa kesällä hyvin erottaa ,kuten lie on tarkoituskin.Kehä III:n ulkopuoli tuntuukin kesällä paljon paremmalta
Vs: Englishman in New York Sorgen - ei ollut tarkoitus käynnistää Savo vastaan Suomi-maaottelua. Kuva on kivan kolmiulotteinen ja muutenkin ihan hyvin, paitsi sieraimet ovat ylikorostuneet osin kuvakulman ja osin objektiivin kuvaustumisvirheen (tarkoitan niitä kuvautumisvirheitä, joita ei virallisesti ole) vuoksi. Juurihan me puitiin tätä sen yhden mimmin käynnistämässä potrettilasithreadissa...
Vs: Englishman in New York Kuvauspaikasta Akateemiseen on ehkä 20 metriä, Keskuskadulla ollaan. Näyttelyn hinta on tasan yksi taulu (saa itse valita minkä luovuttaa). Itse teetin yhdestä taulusta tuplat.
Vs: Englishman in New York Toisaan tuo nimi hyvin johdateltu tuohon kuvaan. Fujin kaulahihna viimiestään paljasti, että Jukkishan se on. Napakka katu kuva.