Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Enää viikko ja 1 päivä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tipe, 28 Heinäkuu 2005.

    Ja taas pääsee päälajin ääreen....
    Nää mun muut kuvailut on vaan jotenkin täytteitä :eek:)

    [​IMG]
     
  1. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Rallikuvissa pitää vauhdin näkyä ja tässä se vielä tuntuukin. Pölyäkin taustalla, juuri näin.
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Heh, jokaisella on omat mielenkiinnon kohteet. Todella hieno ilmalento. Ouvinen varmaan innostuu tälläisistä kuvista. Eikös se ollut auto hupsu? :)
     
  3. "Nyppy täys keskeltä jatkuu oikee täys sata."
    Tässä kuvassa on vauhtia!
     
  4. Hieno rallikuva. Tänä vuonna ei pääse rallia katsomaan, mutta josko sitten seuraavaksi.
     
  5. Eikö Ouvinen ole ratamiehiä. Ja saattaa täällä olla muitakin rata-autoilusta kiinnostuneita eivätkä he välttämättä ole ralli-intoilijoita. Vaikka tuskin nyt ihan päälle sylkevät.

    Hieno kuva, joskin Tipelta on nähty hienompiakin.
     
  6. simoj

    simoj

    87
    0
    0
    Kommeestihan siinä skeida lentää. Hieno kuva.
     
  7. Vauhdilla tullaan!! Hieno, menemisen tuntua. Pitäs saaha kammettuu ittensäkin jonnekkii soratien varteen Jyväskylän seudulle opettelemaan kuvaamista kun rallit alkaa pyöriä.
     
  8. pmu

    pmu Well-Known Member

    2 052
    44
    48
    Ennen kuin luin muiden kommentit, niin ajattelin että hitto kun näyttää niin staattiselta vaikka auto on tulossa kohti ja lujaa! Eli minulle vauhti ei välity... Vasemman reunan oksisto myös vie huomiota pois itse autosta (luulisin että noilla oksilla ei varmaankaan ole kovin tärkeää roolia tässä kuvassa).