Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

En tule Turun miittiin

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Est, 30 Joulukuu 2011.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: En tule Turun miittiin

Tästä virkkeestä:

Ja foorumilaisten palaute on sisältänyt seuraavia arvioita:

"moraalitonta" "törkyä" "pelkkää paskaista vittuilua sisältävä törkyä" "Kuvittelin ihmisen olevan jotenkin sivistynyt käytökseltään"

Varsin ahdistuneita asenteita:

Onko moraalitonta tavata Miia tai Eero tai molemmat kasvotusten?

Onko törkyä jos heistä ottaa kuvia?

Onko "sivistymätöntä" ehdottaa tapaamista ihmisten "sivityksestä" riippumatta?

AnselA, kameralaukkutavis

2. Vs: En tule Turun miittiin

hörönlörö, että laitetaanko tyhmyyden piikkii vai ilkeyden piikkiin - no laitetaan vaikka tyhmyyden, niinkö meni?

3. Vs: En tule Turun miittiin

Ei jumalauta. Tästäkö koko spektaakkeli lähti?

4. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Tarkoitatko minun tyhmyyttäni vai minun ilkeyttäni?

5. Vs: En tule Turun miittiin

Pateettista höpinää...

6. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

:D

Olisi hyvä olla foorumin roskis, mistä lukea.  Sinne joutuisivat poistetut.

edit.  http://www.youtube.com/watch?v=5l0BwIrWR0Q&feature=related

7. Vs: En tule Turun miittiin

Juu, ilman lisäkommentointgioikeutta...

8. Vs: En tule Turun miittiin

...joka oli siis täysin turhaa, henkilöön käyvää vittuilua jota täältä mukamas yritetään kitkeä. Vai väitätko, että sinusta idea oli oikeasti "kiva", myös Eeron ja Miian mielestä ? Kas kun et ehdottanut, että pannaan Est ja Miia häkkiin ja kerätään pääsymaksu...

9. Mirrored

23 779
    749
    113

Oliko ketjun aloitus AnselAn?  Oliko Turun miitin ehdotus pelkkää hupia kieli poskessa?

10. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48

Aloitus oli AnselAn.

11. Mirrored

23 779
    749
    113

Toisaalta kieli on yleensä poskessa.  Sanonta kuuluneekin:  Kieli poskella. 

Siis näin: :p

Hyvää loppuvuotta 2011 itse kullekin säädylle!  Säädyttömille toivotetaan vaan parempaa uutta.  ;)

12. Vs: En tule Turun miittiin

No, alkuperäistä keskustelua näkemättä ja tästäkään siten paljoa ymmärtämättä; kyllä ajatus Turku-miitistä ainakin periaatteellisella tasolla kiinnostaisi itseänikin... kun nyt kerran Turkuun tuli tuolta Savon perukoilta muutettua.
    Toivottavasti se kieli ei ole liian poskessa, ettei sellaista miittiä sitten koskaan voida toteuttaa.

Ja kaikesta huolimatta, ja ehkä myös kaiken vuoksi; Hauskempaa ja kuvauksellisempaa uutta vuotta 2012 kaikille. Jos vaikka lupaisi itselleen ja muille, että yritän olla asiallisempi kaikessa asiattomuudessanikin.  ;D

13. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

50-60

14. Vs: En tule Turun miittiin

Ottamatta kantaa erityisesti kenenkään kirjoituksiin, on täällä melkein päivittäin pahempiakin , suoria hen koht vittuiluja kuin Anselin postaus.

15. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Kun en voinut tietää Eeron ja Miian mielipidettä niin kirjoitin:

Kysyin onnistuisiko?

16. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Etköhän AnselA antaisi jo asian olla. Nuo selittelysi vaan pahentavat asiaa. Myöntäisit mokasi, ja sillä siisti.

kapa

17. Vs: En tule Turun miittiin

Meinaatko että v*ttuilu ei ole v*ttuilu, jos sen esittää modena ja kysymyksen muodossa ?

Minun näkemys asiaan lyhyesti: Kun mode joutuu selittämään sanomisiaan "ovatko ne henkilöön käyvää kettuilua vain ei?" -ollaan jo aika pahasti metsässä. Sanoi tai ei, asiasta tai sen vierestä, kysymyksenä tai toteamuksena, niin sillä ei loppujen lopuksi ole väliä, koska moden luoma keskustelun asetelma koetaan selkeästi kiusalliseksi tai loukkaavaksi.

18. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Jos postaan modena niin myös allekirjoitan modena.

19. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Sallitaanko tarkentava kysymys, mistä on kysymys? Ei se mitään, kysyn silti:

Mistä tässä tunteita nostattavassa asiassa on kysymys? 1) Miitistä Turussa, 2) käyttäjien Miia ja Est kohtaamisesta Turussa kl.com miitin merkeissä, 3) käyttäjien Miia ja Est kohtaamisesta Turussa miitin merkeissä ja niin, että mainitut ja muut osallistujat ottavat kuvia miitin aikana itsestään ja toisistaan sekä kaikesta muusta mahdollisesta vai 4) muusta ja jos niin mistä?

En ymmärrä, miksi tästä riittää 2 sivua kärkästä keskustelua, siksi kysyn.

20. Vs: En tule Turun miittiin

Asialliseen miittiin toki olen valmis ja miks en vois Eeroakin joskus tavata mun on myönnettävä et Eeron tääl ensimmäiseksi kaveriksi lisäsin tuol lisää kaveriksi. Mut vois järjestää miitin johkun asialliseen teemaan vedoten vaikka et myrsky lumi tai muuta, ja asiallisiin juttuihin olen aina valmis.

Jos kuitenkin tehdään niin et mua ja Eeroa ei aina liikaa yhdisteltäs, se on paras kun Vatanen väitti mua Eeron siskoksi, toivon että Eerolle ja minulle annetaan rauha täällä foorumilla, tunnustan et kunnioitan kyl Eeroa vahvojen mielipiteiden johdosta ja haluisin nähdäkin ehkä Eeron joskus mut se on ihan mun ja Eeron välinen asia.

Hyvvää uuttavuotta kaikille foorumilaisille.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.