Myykö näitä kukaan täälläpäin? Joitain vanhoja tarinoita/ilmoituksia haulla löytyi, muttei mitään kovinkaan tuoretta. Kiinnostusta löytyis nyt ainakin runko + 75mm setistä, tietty laajista ja teleäkin voi tarjoilla. Vähän hintapolitiikan mukaan noi halut taitaa mennä.. Kellään tietoa miten rungon/objektiivien huolto toimii Suomessa, vai toimiiko ollenkaan? Muutenkin kommentteja saa heitellä, reissukameraks tätä funtsin. Jos joku tietää mistä muualta näitä kannattais nykyään kysellä niin vinkit otetaan vastaan..
Vs: Mamiya 6 Lehmusvuoren palstalla on nyt ainakin 150-millinen Mamiya kutoseen huokealla myynnissä. Fototekniset taitaa huoltaa Mamiyat.
Vs: Mamiya 6 Tuttuni myy mamiya 6 kahdellal opiskalla (olikohan 50 ja 75) hintaan 1300 euroa. Erinomaisessa kunnossa. TJukka
Vs: Mamiya 6 Lehmusvuoren palstan 150mm lasi on ihan saakelin halpa, minulla on tosi paljon ongelmia sen kanssa sillä rahantekokone sisälläni vaatii minua itseäni ostamaan sen pois ja myymään voitolla eteenpäin. Mutta en nyt vaan pysty juuri nyt sellaiseen, joten ostakaa joku muu ja pian Fototekniset on minun Mamiya 7-runkoni huoltanut hienosti kuntoon ja jos tulisi jotain uutta en epäröisi lähetellä sinne uudestaan.
Vs: Mamiya 6 Fototeknisillä on hyvä huoltopalvelu, aikanaan huollatin bronicaa, nykyään henselin salamoita. T Jukka