Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Paniikkia kyyhkysleirissä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Hevoskuvaaja, 16 Syyskuu 2006.

Tältä päivältä kuvausta ja pyöröpolarisaatiosuotimen koekäyttöä. Urheiluasetuksella otettu kuva. Manuaaliasetuksilla ei vielä onnistunut yksikään otos näistä nopeasti liikkuvista kyyhkysistä.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Ihan jees kuva, tuosta on hyvä jatkaa. Mä itse kun ostin kameran niin otin kuvia juuri niillä valmis moodeilla ja sitten kun oli aikaa mahdollisuutta niin sieltä katsoin hiukan mallia mitä arvoja se kamera antoi jotka sitten kokeilin A (Aukko) ja S (Aika) toiminnoissa. M eli manuaali toimintoa en ole koskaan suuremmin digannut, mieluumin annan kameran säätää sen toisen eli ajan tai aukon puolestani. Voi keskittyä kuvaamiseen enemmän, eikä tarvitse murehtia aina kaikkea säätämistä. Jatkahan kuvaamista ja nyt on parhaat kelit melkein ennen harmaan kaamoksen tuloa kun on valo todella kaunista sekä luontokukkii kauniita värejä kun ruska tulee pikku hiljaa..

2. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Tästä on hyvä jatkaa. Tausta tässä olisi voinut olla epäselvempi, eli isompaa aukkoa kehiin.

3. Aukko oli F/4.2. Tuo optiikka pystyy vain 4:n aukkoon... Saan kaverilta 2.8 200mm optiikan koekäyttöön ensi viikolla. Sitten tuo taustaongelma poistunee, jos ostan sen.

4. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Tästä se ostorumba alkaa...
    Joku taisi suositella sinulle käytettyä 80-200mm f2.8 Nikkoria?

5. Niinpä... ja minä, kun luulin, että ratsastus on kallista...

Kaverini optiikka on Tamron 80-200 f:2.8, hieman vanhempi malli,
    ostettu Singaporesta. Pitäkää peukkuja, että sopii!

6. Vaikkei elämässä aina mene sun mieliksi niin voi mennä sun parhaaksi, kannattaa muistaa kun tuota Tamronia testaat ,)