Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Emerikin jäljillä?

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana bingobango, 6 Helmikuu 2006.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Wow, millä sä oot noi kuvannut kun oot noin skarpeiksi saanut! tosi hienoja otoksia kyllä, ihan isket mut väline ostoon tollasilla kuvilla :D

Nimmari pois kuvista, liian sellainen selkeen iso jos joku pitää olla niin hillitty. Mut mielettömän hienoja kuvia! :)

2. Joo totta nimmari pilaa, mut olen tullut varsin epäluuloiseksi varsinkin näiden koirakuvien kanssa, kun harrastajalehdet tuntuvat ottavan kuvan mistä helpoiten saa eli pari kertaa on koirakuviani käytetty ilman lupaa alanjulkaisuissa.
    Ei nää ole tippaakaan skarpempia kun sun kuvat, päinvastoin olen ihastellut ottamiasi kuvia, juuri samasta syystä eli ei ole aihetta vaihtaa toimivaksi todettuja välineitä.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Jaa-a, eipä ole tullut seurattua noita lehtiä? Ei kai minun kuvia ole vilahtanut? Kieltämättä aika harmittavaa jos käyttävät kuvaa ilman lupaa, loukkaavaa suoraan sanottuna. Kuitenkin kuvistasi, niin ei hitto hyvät asennot koirilla ja sitten vielä kohti tullessakin skarppeja. Ja syväterävyyskin on todella hyvä, laittaa miettimään että milläs milläs tälläisiä kuvia saahaan. :)

4. Sigman 70-200/2.8 ja kuulemma ainoa mun putki, missä JAS tekniikan mukaan oli tarkennuspielessä, tosin edelleen alueella, ettei tarvii säätää.

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    No musta toi tarkentaa aika pirun oikein. :D

6. Ronff

Ronff

136
    0
    0
    Tosi hienoja kuvia, oikea rotukin nyt siellä ;)

7. juice

juice

912
    0
    0
    Hyvin olet saanut sakemannin irti taustasta. Yhdyn kehuihin, vaikka valon suunta voisi osassa kuvista olla hieman parempi: nyt esim. 1, 4 ja 6 on naamat varjossa.