Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Emerik portfolio.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana emerik, 29 Heinäkuu 2005.

  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    I

    [​IMG]

    II

    [​IMG]

    III

    [​IMG]

    IV

    [​IMG]

    V

    [​IMG]

    VI

    [​IMG]

    VII

    [​IMG]

    VIII

    [​IMG]

    IX

    [​IMG]

    X

    [​IMG]

    Kotisivu
     
  2. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    I:
    Vauhdikas. Lennokas. Teknisesti mainio.

    Vesku
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Kuvat siirretty yhteen lokeroon. 10 parasta setteri kuvaa. Myös linkki kotisivuille jossa myös hiukan muuta kuvaa. Jep, jep..
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    [​IMG]

    Ei setteri aiheinen kuva kun tuli näitä turhia tekstilaatikoita tänne ängettyä ensialkuun. :)
     
  5. Kahdeksas on täysin erilainen kuin muut, siitä mä tykkään eniten vaikk kyllä kaikki hienoja. Meidän talouden koirista ei tollasia saa ellei sitten nakilla inspiroi :)
     
  6. mä tykkään tosta kasista hirmuisesti myös.
     
  7. Kahden ekan jälkeen kolahtaa kaikki tyylikkäitä piste fi. Tätä juuri tarkoitin taannoisessa keskustelussa.
     
  8. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    7 on tyylikäs, eri tavalla kuin muut. Hienoja kuvia, olet aikamoinen koirakuvaaja, tai koira kuvaajaksi. ;)

    Vesku
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Thanks, mun mielestä hiukan pöljää oli miettiä noita paremmuus järjestyksessä. Sitten mä funtsin et mitkä on seinillä parhaiten miellyttänyt. Sen takia hiukan tavalliset kuvat tuli esille. Kuten tuo nelonen. Jostakin syystä se toimii hyvin kun se katse on lutunen. No nää on makuja vain. Jep, jep.

    Sitten tuosta seiska kuvasta. Jostain kumman syystä toi versio on sitten galleriaan jäänyt vaikka itse pidän siitä kuvasta missä viltsu on nokka puussa. No laitoin kyseisen kuvan noitten parin muun kuvan kanssa aukeaan tässä myös joten sieltä voi tsiikata sen nokka puussa kuvan. :)

    Aukea.net, virtuaalinen luomisgalleria

    Kiitos kommenteista vielä. :)
     
  10. Miten tyylikäs ja tavallinen eroaa toisistaan, mun mielestä ei aina tarvii olla sykähdyttäviä joko teknisesti tai aiheeltaan tyyliin nieppi. Kyllä kuva voi olla tyylikäs ilman että se on tavallinen. Ehkä mä sitten oon juntti kun noi mun silmää hivelee, ja turha sitten kenenkään komentoida noita "tavallisia" minään pönötyskuvina. Tää ei ole mielipide eikä makuasia vaan tie ja totuus kuten kaikki täällä kommentoimani.
     
  11. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Näitä on tullut aikoinaan kateltua ja edelleen toimivat mukavasti. Iii ja ii-äksä mun suosikkeja.