Saako noita Beauty Dishejä ostettua jostain, vai onko nuo kaikki mallia DIY (do it yourself) ? Kiinnostais moinen, mutta ei ole aikaa/kiinnostusta/taitoa/hermoja ruveta itse virittelemään
Vs: Beuty Dish Hakemalla oikein kirjoitettuna "Beauty dish" voisi löytyä googlella paremmin... Mihin salamoihin olet beauty dishiä etsimässä?
Vs: Beauty dish Kiitos vastanneille. Aika rasvanen hinta moisella kyllä on . Ja näyttäisipä hinnatkin vaihtelevan aika laajalla skaalalla Rajalassa 44cm (http://www.rajala.fi/www/popupcard.php?id=2703&PHPSESSID=cb5adcf0b7ca8b9e3775499c0438e544) maksaa 151 eguu (aivan sairas hinta) Ja toi isompi 70cm maksaa 230 eguu Telefotossa 44cm (Telefoto – Fotokauppa kotonasi, etkä maksa liikaa.) Maksaa 115 eguu Ja toi isompi 70cm maksaa 214 eguu Colorkolmiossa (http://www.colorkolmio.fi/PRO%20HINNASTO%2015.11.2006.xls) Maksaa 120 eguu Ja toi isompi 70cm maksaa 225 eguu
Vs: Beauty dish Myös Foto-Walser myy "omaa malliaan", halkaisija 50cm ja hinta 70e + kulut. Tuohon tosin joutuu askartelemeen ilmeisesti mountin, jollei satu suoraan sopimaan.
Vs: Beauty dish Pienempi on yhtä tyhjän kanssa, ellei se ole poskessa kiinni. Ikävä kyllä vasta se isompi ja kalliimpi alkaa pelittää toivotulla tavalla.
Vs: Beauty dish Minä pitkään ihmettelin, että mikä se tuon niminen härpäke on, mutta selvisihän se. kun linkkejä saatiin: Matkabidee. kapa
Vs: Beauty dish Jos laskee itselle hintaa työtunnille ja ostaa ikeasta keittiölampun, johon sorvaa ja poraa sopivan istukan. Sen sitten hitsaa kiinni siihen varjostimeen (jos osaa alumiinia hitsata) Hioo ja maalaa tai paukuttelee pienellä kuulapää vasaralla siihen kupuun pallukoita. Lisäksi sopivaan varteen askartelee ne heijastimet, jotka tulee mukana noissa kaupasta ostetuissa paketeissa niin kyllä on aikamoinen vaiva ja ajankulu. Näin siis mun mielestä. Kaikella on hintansa.
Vs: Beauty dish Onks noin ? ajattelin, että pärjäisin tuolla pienemmällä !. Onkos muillakin samanlaisia ajatuksia ?
Vs: Beauty dish Mulla on Elinkan neljänelonen, eipä paljon tuu käytettyä. Tekis mieli hankkia iso hopeinen lätty....
Vs: Beauty dish On niitä molempia. Ajattelin vaan, jos olisi ollut hopeinen versio joutilaana olisin voinut ostaa.
Vs: Beauty dish Joskus tulee uutta, harvoin hyvät asiat muuttuu! Sama peltihän se on, mutta hopea ja muhkurainen. Eri valaisukulma myös.