Vs: Kuutamolla Kuu on niin tehokkaan oloinen, että se assosioituu ydinpommin räjähdykseen. Tehoa lisää piippu, joka osoittaa kuuhun. Tuomiopäivän tunnelmaa ei voi olla lisäämättä kärsimysten tien varrella olevat ristipuut. Kelikin on kuin Vartiotornin kannesta. Monipuolinen, rikas kuva lasten kasvattamiseen lakeuksilla... koska jokainen pieni detalji tukee samaa viestiä, kuva on erinomainen.
Vs: Kuutamolla Jep, jonkun Sieluhan se siinä riemumiellä rientää kohtii uusia seikkailuja. Aneet on -kiltisti- maksettu. Aika jättää junttila alleen. - Erska
Vs: Kuutamolla Mua harmittaa se kun en osaa tota obiskan tuomaa kaareutumaa horisontissa korjata suoraksi. Ehkä joskus mä saan siihen oppeja, kuhan vanhaksi elän.
Vs: Kuutamolla On hieno tunnelmallinen kuva! Mun silmiin tuo horisko on muuten paitsi kaareva (joka ei haittaa), niin myös aavistuksen kallellaan (jota vaikutelmaa korostaa pilvien kuviot).
Vs: Kuutamolla Aika hieno on. Ensivaikutelma on kuin Texasin yöstä. "Atomipommi" on kyllä aika hätkähdyttävä. Kädellä varjostamalla näkee että kuva toimisi ilman pommiakin, mutta on toki parempi näin.
Vs: Kuutamolla Niin... se horo on tuossa kovera, vaikka oikeasti kun elämme pallon ulkopinnalla se on suuressa mittakaavassa kupera. Josa olisimme maanalisia otuksia, olisi tuo luonnollisesti taasen objektiivinen toistuma. Tässä se ei tosiaan haittaa, kun myöskään heimiksen huomauttama lievä epävaaterisuus. Jälkimmäinen voisi koverassa horossa olla myös maisemaan kuuluva luonnollinen epätasaisuus, kuten oikealle alkava kukkula tai muu vastaava tyypillinen pohojammaalaanen vuoristollinen elementti. Tuo vaarojen ja laaksojen ihmemaa... Joissakin muissa kuvissa tuollainen objektiivin vääristäminen taas rassaa. Kuten esim. realistiseen tarkkuuteen pyrkivässä arkkitehtuuridokumentaatiossa. Itselläni tekee samaa yksi Naikounin kittiobjektiivi 18-70mm. Yleensä en tuollaisia korjaa. Ja usein on "virheet" metkojakin. Tietyt kohteet vaativat kuitenkin vain objektiivisimpaan mahdolliseen toistoon kykynevät objektiivit. En edes muista kuinka tuo korjataan, jossain ohjelmassa oli siihen kyllä säädöt. Anteeksi taas. Anteeksi ihan kaikki. - Erska
Vs: Kuutamolla Kyllä sitä vinoutta kanssa tutkailin. En uskaltanut kääntää sitä ihan suoraan koska ainakin tunti silloin että tolppa ois ollu vinossa. Hirveen vaikeeta löytää sellanen oikea kohta. Saahan tota käännellä ja väännellä vaikka kuinka. Mä lopuksi tulin tähän tulokseen, että horo on hiukan vinossa ja tolppa suorassa. Sen kaarevuuden olisin poistanut jos olisin osannu. Voihan tuota vielä yrittää kiennellä. EDIT:Tässä ois kiennetty versio. Kaarevuutta en saannu kun hiukan pois perpektiivi jutskalla. EDIT2:Ja kun latasin sen uuden version kotisivulle näkyy se myös täälläkin. Turhaa latasin tähän uudestaan ton kuvan. Olinpa tyhmä. No otanpa tämän kuvan pois.