ensimmäistä järkkäriä olen hankkimassa ja tämmöstä pakettia olen harkinnut: Pixmania.com koneessani ei kuitenkaan ole kuin normaali usb liitäntä joten saankohan kuvia siirrettyä ollenkaan? kameran malli on kyllä lyöty jo oikeastaan lukkoon mutta pelkona se että joudun ostamaan hirveän kasan uusia osia heti kättelyssä jos koneessani ei ole edes tuota usb2 tukea...suomenkielistä käyttöohjettakaan ei näyttäisi tulevan mukaan ja siitä tuleeko akkuun jotain laturia mukaan ei myöskään ole mitään mainintaa.
Vs: kysymys usb 2.0 liitännästä Periaatteessa usb:n pitäisi olla eteenpäin ja taaksepäin yhteensopiva. Ainakin näin olin lukevinani lontoonkielisestä usb-faq:sta: USB 2.0, Hi-Speed USB FAQ, sieltä ainakin kappale 9. Jos kameran usb tökkii, niin sitten kannattaa hankkia sopiva erillinen lukija (itselläni kaikkien digikameroiden omat johdot ovat jääneet pakettiin, koska pöydällä oleva kortinlukija on mielestäni mukavampi käyttää - tämä lienee makuasia).
Vs: kysymys usb 2.0 liitännästä kuvat saa koneeseen, eikä suomenkielistä manuskaa tarvita välttämättä ja tulee laturi tai verkkovirta "laturi".
Vs: kysymys usb 2.0 liitännästä Joo, toimii noinkin, tosin itse asentaisin koneeseen USB2-kortin ja kortinlukijan niin saa ne kuvat koneelle saman vuorokauden puolella.
Vs: kysymys usb 2.0 liitännästä Miten olisi mahdollista 400D:llä ottaa kuvia, vaikka USB-piuha olisi koneeseen kytketty? Näyttää menevän itselläni virrat kiinni / kuvien ottaminen ei onnistu suoraan tietokoneelle. Ainakin eos 30D:llä vielä onnistui..