Vs: Elävää ravintoa Hienosti valaistu ja toteutettu kuva, jossa kuvan sanoman kannalta olennaiset elementit kiinnittävät huomion heti. Jollain tavalla eroottinen kuva. T Jukka
Vs: Elävää ravintoa Tosikko- higgins iskee jälleen: "En voi sietää tällaista" Noh, se siitä ja katsokoot jotka sietävät, Higg
Vs: Elävää ravintoa Jaahans, että studiokurssin satoa. Hieno kuva. Tulee kuvan sävyistä ihan sellainen kiva diafiilis. Mä olisin ehkä antanut arkussa makaavan kasvoihin enemmän valoa, että niistä olisi tullut kalpeammat, nyt näyttää ainakin mun näytöllä vähän tummalta ja kellertävältä ja tuon oikealta pukkaavan kukkasen olisi voinut poistaa tai tuoda enemmän näkyviin. Sitten tossa on tuollainen maskeeraajan perisynti, että käsiä ei ole meikattu. Kokonaisuutena kuva on oikeinkin hyvä, nää on vaan sellaisia pieniä juttuja mitä ainakin mulla aina pujahtaa kuviin ja sitten jälkeenpäin katsottuna ne alkaa harmittamaan.
Vs: Elävää ravintoa Hyvää: Kuva on selkeästi camp ja ylpeä siitä, ja _kaikki_ kuvan ratkaisut noudattavat samaa kökköyden periaatetta (erityisesti mallien näyttelijäntyö, maskeeraajan tuotokset ja valaistus). Makaaminen liian pienessä arkussa tuo assosiaation Mato Valtoseen, joka istuu mukamas pikkulapsena lastenrattaissa eräässä Leningrad Cowboys -elokuvassa. Campissa on postmodernia hyvää se, että se on puhtainta taidetta, eikä siinä ole mukana taiteellisuutta, mystiikkaa, erotiikkaa tai jännitystä. Fantasiavalokuvauksella on nähdäkseni monimuotoinen kulttuurihistoria myyttejä visualisoivassa maalaustaiteessa, muotikuvauksessa, sarjakuvissa ja elokuvan eri genreissä. Arvostettu fantasiavalokuvaus on "vakavaa" ja camp vain katsojan silmässä. Kenties kuva ei kuitenkaan tee katsojalle riittävän selvää se, että kuvan on tarkoitus olla camp, vaan sitä voidaan kuvitella tahattomasti huonosti tehdyksi.
Vs: Elävää ravintoa Jukkis, sä oot pervertikko: pakkasesta tulee mieleen pillu, kannibalismista eroottisuus. paree olis ettet katso pikkutyttöjen kuvia... (Ei vaitiskaa, anna palaa...)
Vs: Elävää ravintoa rekvisiitta toimii, valot mun mielestä ei. uhri ei oo tarpeeksi kauhuissaan. ja toi lävistys helvettiin tuolta. ja vampyyrit on eroottisia, niinkerta.
Vs: Elävää ravintoa Minusta tämä on kaikessa tönkköydessään aivan loistava kuva. Ja kun kuva on loistava, ei ole väliä vaikka se ei olisikaan täydellinen. Ainoastaan huonoilta kuvilta voi vaatia täydellisyyttä, muut toimivat ilmankin.