Buukkasin tuossa just itselleni ja vaimolle lennot Madridiin marraskuun ekalle viikolle. Vaan kun en ennen ko. kaupungissa ole käynyt, niin alueet ja hotellit on vielä melko tuntemattomia. Oiskos kellään hotellisuosituksia? Pyrkimys olis tietty se perinteinen, eli suht keskeinen sijainti, mutta rauhallinen hotelli siinä palttiarallaa satasen kieppeillä per yö. Tietty saa tuo vähemmänkin maksaa mutta mukava ja siisti pitää olla.
Vs: Hotellisuosituksia Madridista? Ikuna en oo Madridissa käynyt, vaikka haluaisinkin mutta yöpymispaikan metsästyksen suhteen voisin suositella tuota Hostelworldia: Madrid Hostels | Choose from 107 hostels in Madrid at Hostelworld Juu, hostelleja kylläkin mutta löytyy sieltä ihan oikeita hotelleja sekä apartementoksiakin. Refine search siitä oikealta... Aika paljon Euroopassa reissanneena olemme tuon kautta löytäneet lähes poikkeuksetta mukavat (ja edulliset) majoitukset. Ja ne user ratingit on pitäneet aika hyvin paikkaansa... Varaukset & maksut ovat sujuneet aina ongelmitta (no kerran oli vähän sählinkiä mutta johtui siitä että vaihdoimme majapaikkaa varausmaksujen maksamisen jälkeen). EDIT: Niin toi saitti on kyllä aika budjettimatkailijoiden juttuja mutta kun et sen tarkemmin kertonut, että minkälaista tasoa haetaan
Vs: Hotellisuosituksia Madridista? Juu kiitos vinkistä, noi hakukoneet on kyllä tuttuja. Niissä vaan on yleensä se vika että noihin arvosteluihin ei aina voi luottaa ihan täysin. Ja monesti on helpompi ottaa hotelli jonkun suosituksen perusteella kuin valita kymmenistä suht samannäköisistä joita hakukone tarjoaa. Mutta ehkä tuota hostelworldiä vois vielä kokeilla, aikaisemmin on tullut käytettyä booking.comia ja tripadvisoria.
Vs: Hotellisuosituksia Madridista? Oon lomautettuna juuri tuon viikon, voisin lähteä seuraanne. Millä lennolla menette? No, ei, menkää vain kahdestaan T Jukka
Vs: Hotellisuosituksia Madridista? Mun puolesta OK, mutta vaimo taitais tykätä kyttyrää. Sillä on välillä kestämistä jo pelkästään mun kuvaamisessa ja kameroissa.