Jonkin aikaa hiljaisuutta, joka ei ole ole ollut hiljaista... Uusi puoliso, uusi asuinkunta, kuvassa viikon vanha tytär, jonka sain nyt 55-vuotiaana (vanhemmat lapset jo aikuisia ja lapsenlapsiakin on). Elämä on kaunis
Vs: Elämänmuutoksia Nyt selvisi sekin, miksi niin paljon annoit kaikkea kivaa pois.. onnea onnekkaille !
Vs: Elämänmuutoksia Mä olen miettinyt miten on asiat kun ei ole näkyny mitään ilmentymiä täällä... Kaunista. Sydämeni pohjasta onnittelen. Antaa uskoa omaankin elämään; Ehkä tätä omaakin elämänsörsseliä kannattaa vielä yrittää rakennella parempaan suuntaan ? Kiitos tästä, tämä oli tärkeintä aikoihin. - Eero Ilmari
Vs: Elämänmuutoksia Onnea toivottelen minäkin! ps. Kuva hieno ja valo kaunista, pehmeää, korostaa hetken herkkyttä oikein onnistuneesti. Herkistää tunnalmaan tällaisen jäärämmänkin katsojan
Vs: Elämänmuutoksia No, vanhemmat lapset syntyivät kun olin hyvin nuori. Nyt esim. odotusaika on ollut toisenlaista - tyynempää, selkeämpää ja tietoisuutta siitä mihin valmistua. Monet ihmettelevät ikäkysymyksiä, monet kannustavat.
Vs: Elämänmuutoksia Itse olen puolestani ilahtunut. Kylmän asiasisällöllisestikin. Itsekkäistäkin syistä. - Päivittäin päivän vanheneva rahjus.