En ole tänne galleriaosastolle viime aikoina juuri mitään laittanut. Nyt ajattelin, kun symppasin tuota heimosta, kun uskalsi laittaa alueelta joka ei ole ominta aluetta heimoselle. Ei tää teknisluontonenkaan ole ihan mun ominta, mutta kun ammatikseen vääntää, niin silloin tartti yrittää... Tää on kiekolta jonka sain "Lush life" retrospektiiviäni varten reijo markulta, disaineriltä, jonka kanssa väänsimme noin kymmenen vuotta sitten OCMETIC piikiekkovalmistajan vuosikertomusta. osa kuvista on väännetty studiossa, ihan taustalla ja sini/puna värigeelien avustuksella, että saadaan kuviin yhteinen nimittäjä, osa taas vantaalla Ocmeticin tiloissa. kaikki on 4x5 laakaa,kaikki on ihan "Luomua" ei mitään digitaalista edes virityksessä...ihan noin vain niille,jotka tykkää heittää herjaa kaikesta...
Vs: Piiliksen uusi pyhä kolminaisuus: Vierailu Piilaaksossa. Mä saan jostain syystä vain punaisen ruksin, kun klikkaan mitä tahansa noista kuvista. Jotain säätöä pielessä? "Uusi pyhä kolminaisuus"... mistä nimi?
Vs: Piiliksen uusi pyhä kolminaisuus: Vierailu Piilaaksossa. uusi pyhä kolminaisuus:Mun aikaisemmat vouhotukset tuolla nimellä, sun saman niminen, ja mun potretti kolminaisuus, en tiedä mikä niissä on niin pyhää, kun katsoo mitä käsittelyä joskus saadaan... Ei mullakaan nää isommaks aukea, pyörii vaan joku propelli...