Klunk...aina vaan. Vaikkei noi flaidaakkaan kaipaa kuva selkeästi unenomaista erotuomaria. Tatuointi ei muuten mielestäni häiritse pätkääkään. Hieno eikä siitä sen enempää.
Olisi oikeastaan aika hienoa kuin tuossa selässäkin olisi selän kattava kuva, nyt kun toinen on ilman kuvia, niin on pientä epätasapainoa on olemassa, ehkä. Vaikka tatska ei häiritsekään, vie se heti katseen itseensä, myös ranteen kuvan heti bonggaa.. Kuva silti hyvin tehty, eikä blurrikaan häiritse, vaikka sen näkee. Näitä katselee kyllä miellellään, kuinkahan kävisä jos nuo olisivat kaksi poikaa Vahva arvaukseni on, ettei kiinnostaisi ollenkaan..
Tää on hieno! Minusta mukavanpi kuin se eka faitti vaik ei tääkää oikeen faitilt vaikuta. Reunojen softaus istuu kuvaan kivasti. Ekassa kuvassa tatska häiritsi koska se katkes kuvan reunaan mut tässä tatska on vain hyvänä lisänä
Gaylord, ootko valmis ni testataan toi, Onhan sun päällä seisottukki karvasin kintuin ni kai tollanen pieni pusihali onnistuu ??
Kunka ollakaan niepiltä taas ruhtinaallinen idea...tota musta tuntuu ettei mun testot riitä siihen.... Vaikka aina oon ollutkin sitä mieltä että mun itsetunto kestää naiseksi pukeutumisen ja olen äijä !! Löydänhän G- Pisteen vaikka kastemadolta, mutta nyt tuli nyt seinä vastaan...
Tulisi voimakkaampi kuva, kuvittele nyt 2 lihaksikasta karvattomaksi ajettua öljyttyä ylävartaloa hellästi toisiinsa kietoutuneena. Tämä kuva olisi ehkä parempi jos myös blondilla olisi rauhallinen ilme? Nyt tuli mieleen kuinka brunette haluaa vain olla sylissä, mutta blondilla on kuumia aaltoja. Ristiriita, mutta toimiihan se näinkin.
Kaksi karvaista(?) setää sylikkäin, herkkää. Odotan innolla kuvia. Kameran edessä oleminen tekee itse asiassa jokaiselle ihan hyvää, osaapahan taas paremmin arvostaa sitten sitäkin.
Höh, kyllä sitä pitäisi taiteen hyväksi uhrautua. Et vaan uskalla. EDIT Toisaalta kun ajattelin, niin ehken mä moista haluaisi kuvata. Tiiä vaikka tulis pahoinvointia...