Vs: Pilkkireissulta <CODE> Koodi: Ihan paskoja,painu täältä vammanen ebin ddddDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD </CODE>
Vs: Pilkkireissulta Siis hyvihän noi on. Mulla vaan ei ole tapahtumia eikä ystäviä,ainut ystävä on Canon EOS5D.
Vs: Pilkkireissulta Ekassa hyvä valo. Mun silmään sommittelu olisi voinut olla toisin. Nyt kairaajalta näkyy vain yksi jalka. Se on jotenkin torso. Kameraa hieman vasemmalle ja kuvassa olisi molemmat jalat sekä niiden varjot. Se olisi mielestäni parantanut tasapainoa. Tuon itse otoksen voisin koittaa kropata niin että ainokainen jalka jäisi kuvan ulkopuolelle. Silloin tosin vaikutelmana olisi itse porautuva kaira! jk
Vs: Pilkkireissulta Ei me mitään saatu, vaikka neljästä miehin koitettiin. Aurinkoa ja raitista ilmaa vuan J.A.K@ Dänks parannusvinkistä!
Vs: Pilkkireissulta Kakkosesta tekisin kroppauskokeilun niin että tuo valon virta korostuisi edelleen. Jättäisin kuva-alan ulkopuolelle vasemman karikon ja yläreunaksi valitsisin metsikön alarajasta hieman ylöpäin. Kuvan muoto voisi olla edelleen vaakakuva. Tuo valon leikki jään pinnalla on upea ja valotus tuossa kohdassa on onnistunut. jk