Katsellessani tämän ikäisenä (59 v) 4-vuotiaan tyttäreni iloa kesästä, vesileikeistä ja elämästä ympärillään saan kokea olevani etuoikeutettu ja siunattu suurella lahjalla Kts:
Vs: Elämä on kaunis Elämä on kyllä kaunista, mutta ei tämä pätkä minusta ollut julkaisemisen arvoinen. Ymmärrän kyllä lapsi on kaunista, mutta ilman isompaa tunteelisuutta niin jäi köykäiseksi. Pitäsiköhän olla osio videot ja leffat?
Vs: Elämä on kaunis Nuo ovat niitä hetkiä, jolloin tuumii, että elämä on hienoa ja elämisen arvoista. hieno videopätkä. T Jukka
Vs: Elämä on kaunis Älä poista,tänne "opettajan potkuista" ja muiden jauhannan sekaan tosi tervetullut pätkä ja osoittaa sinun välittämisestä ja sen esille tuomisesta. t kimo
Vs: Elämä on kaunis Tykkäsi kovasti, vaikken tuosta töksähtävästä lopusta. Tänne voisi avata uuden osion, jonne voisi postata videoita. Ei pitkiä, vaan tälläisiä. kapa
Vs: Elämä on kaunis Niin, joskus olen jokusen videon esille laittanut joten ei hassumpi idea että olis niille oma kategoria. Kyllä tuo video kertoo kaikille jotain ja sellaiselle joka on jonkun lapsen vanhempi hiukan enemmän. Omista lapsista otetut tallennukset on aina merkityksellisiä. Vanhemmuus on yksi maailman kauniimpia asioita.
Vs: Elämä on kaunis Hirmu söpö ja hellyttävä. Vaikka ei ole oma lapsi (jolloin tunnetta videota kohtaan olis tuhat kertaa enemmän), tämä silti sulattaa.
Vs: Elämä on kaunis Pahoittelut töksähtävästä tavasta sanoa aikaisemmin. Itsellä on varmaan yli sata tuntia omista lapsista videota, katsoin vielä uudestaan ja ihan kiva.
Vs: Elämä on kaunis Kiva pätkä. Itse sain pojan kun olin 54v, elikkä aika samoissa mennään, no poika on kyllä jo 10v nyt, mutta samoja kokemuksia on taustalla.